خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان سرخه گفت: عزت، اقتدار و آرامش امروز در کشور مرهون خون شهدا و ایثارگران است و باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در مسیر آنان حرکت کنیم.
کد خبر: ۹۵۵۱۶۹۴
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با رزمندگان، ایثارگران و خانواده های شهدا در این هفته ديدار با محمد علی آیین و محمد ایجی با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان در روستای عبدالله آباد در سرخه انجام شد.

امام جمعه سرخه با اشاره به اینکه این دیدار، سنت هفتگی است، اظهار کرد: این دیدارها با هدف تجلیل از زحمات مردان عرصه جهاد و شهامت انجام می شود. عزیزانی که توفیق حضور در عرصه جنگ را داشته ضمن تکریم از آن ها، از خاطرات و سخنان آن ها بهره برده و برای آیندگان نیز ماندگار خواهد شد.

او افزود: عزت، اقتدار و آرامش امروز در کشور مرهون خون شهدا و ایثارگران است و باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در مسیر آنان حرکت کنیم.

اشرف تصریح کرد: برای آن که بتوانیم از عزت و اقتداری که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده حراست کنیم باید مسیر شهدا را ادامه داده و فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از گذشته در جامعه ترویج دهیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار