خبرهای داغ:

ایستگاه فرهنگی «امضای طومار» در سرخه برپا شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه از برپایی ایستگاه فرهنگی «امضای طومار» در حمایت از مردم غزه و اعلام انزجار از رژیم غاصب شیطانی صهیونسیت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۲۰۲۷
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، فرمانده و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه از پیشکسوت بسیجی محله که در بستر بیماری است، سرکشی و عیادت کردند.

سمیه ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دیدار با پیشکسوتان و بیماران بسیجی به صورت مداوم و دوره ای در راستای پیروی از سیره اهل بیت (ع) انجام می شود.

او با اشاره به برپایی ویژه برنامه های متنوع به مناسبت 13 آبان افزود: همزمان با روز 13 آبان ایستگاه فرهنگی «امضای طومار» در حمایت از مردم غزه و اعلام انزجار از رژیم غاصب شیطانی صهیونسیت توسط کارگروه فرهنگی پایگاه در دبستان شهید حسن حسنان برپا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) ادامه داد: در این راستا آماده سازی بسته های پذیرایی از دانش آموزان حاضر در نماز جمعه توسط گروه جهادی شهید محمد باقر اسدی نژاد به مناسبت روز دانش آموز انجام و این بسته جهت پذیرایی از دانش آموزان توزیع شد.

ادهم با اشاره به اعلام انزجار دانش آموزان از صهیونیست کودک کش با زیر پا گذاشتن پرچم اسرائیل در ایستگاه امضای طومار گفت: طراحی پرچم اسرائیل توسط اعضای حلقه شهید کریم طاهریان انجام و این طومار توسط دانش آموزان شرکت کننده در نماز جمعه امضاء شد.

او با اشاره به حضور دانش آموزان حلقه شهید طاهریان در نماز جمعه و میقات دانش آموزی بیان داشت: متربیان این حلقه بر سر مزار شهدای دانش آموز حاضر و خوانش کتاب ۳ ماه رویایی بر سر قبور شهدای دانش آموز انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار