خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: رتبه برتر تعلیم و تربیت در سطح کشور در حوزه‌ی رسانه و فضای مجازی به بسیجیان شهرستان کازرون رسید.
کد خبر: ۹۵۳۹۶۹۸
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سید امین سجادیان مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: رتبه برتر تعلیم و تربیت در سطح کشور در حوزه ی رسانه و فضای مجازی به بسیجیان شهرستان کازرون رسید.

وی ادامه داد: در این برنامه که با حضور مدیر ارتباطات، رسانه و فضای مجازی تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین برادر سجاد توکل در مکان بسیج مستضعفین تهران برگزار شد تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج کازرون رتبه برتر در سطح نواحی کشور را کسب کرد.

همچنین در این برنامه مدیر ارتباطات، رسانه و فضای مجازی معاونت تعلیم و تربیت ازمان بسیج مستضعفن تاکید کرد: الحمدلله به یُمن مجاهدت‌های صورت‌گرفته در نُه ماهه‌ی گذشته توسط لایه‌های مختلف تشکیلات بسیج، رشد محسوسی در انعکاس رسانه‌ای فعالیت‌های تربیتی شبکه صالحین دیده می‌شود.

وی افزود: همتِ مجموعه‌ی تعلیم و تربیت کشور، بسیجیان عزیز کف پایگاه‌های مقاومت، حوزه‌ها، نواحی و همکاران ستادی در سپاه‌ها استانی در کنار حمایت‌های بی‌دریغ معاون تعلیم و تربیت بسیج، زمینه‌ی ارتقای کیفی و کمی فعالیت‌های رسانه‌ای صالحین را فراهم نموده است.

حجت الاسلام احسان رضایی معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین از12 رده برتر که در شهرستان کازرون رتبه برتر در سطح نواحی کشور را کسب کرده بودند، با اهداء لوح تقدیر و هدیه قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار