خبرهای داغ:
دکتر رضوان تأکید کرد

لزوم شناخت زوایای زندگی شهید چمران

همدان- رئیس دانشگاه بوعلی سینا گفت: شهید چمران یکی از اسطوره‌ها و قهرمانان ملی ما است که باید زوایای زندگی آنها را شناخته و به جوانان معرفی کنیم.
کد خبر: ۹۵۲۱۷۷۴
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر حسین رضوان با گرامیداشت روز بسیج اساتید و گرمیداشت یاد و خاطره شهید چمران اظهار کرد: این روز را به حق به نام روز بسیج اساتید نامگذاری کردند و این نشان می‌دهد از اساتید ما چه سطح و ترازی انتظار است.

وی با بیان اینکه ما در شرایط فعلی نیاز داریم اسطوره‌ها و قهرمانان ملت بیشتر شناخته شوند، افزود: شهید چمران یکی از همین اسطوره‌ها و قهرمانان ملی است که باید زوایای زندگی آنها را شناخته و به جوانان معرفی کنیم.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا گفت: «ماجراهای من و مصطفی» که خاطرات همسر شهید چمران است در اختیار افراد قرار گیرد؛ گرچه همه زوایای زندگی شهید چمران گفته نشده اما بسیاری از زوایای شخصیت شهید چمران، اقدامات وی در لبنان و ایران و زمان جنگ و... بیان شده است.

وی با تشریح ابعاد شخصیتی شهید چمران، ابراز کرد: چگونه ممکن است فردی به چنین جایگاهی دست یابد، امروز ما نیاز داریم زوایای شخصیتی این افراد را هم خودمان بشناسیم و هم به جامعه معرفی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار