خبرهای داغ:
مدیرکل صداوسیمای فارس در نشست با نمایندگان کارگران استان:

صداوسیمای فارس نگاه جدی به مشکلات کارگران دارد

در آستانه روز جهانی کار و کارگر، مدیرکل صداوسیمای فارس با نمایندگان کارگران استان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۰۸۰۹۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مدیرکل صداوسیمای فارس در نشست با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس و نمایندگان کارگران که در آستانه روز جهانی کار و کارگر در صداوسیمای فارس برگزار شد،  گفت: رسانه در راستای امید آفرینی و نشاط در جامعه دو وظیفه انعکاس خدمات نظام، پیشرفت ها و برجستگی ها و بازتاب پیگیری مشکلات در جامعه را بر عهده دارد .

احمد پهلوانیان افزود: هر دو حوزه خدمات نظام و پیگیری مشکلات مکمل هم هستند و نمی توان به یک بخش اکتفا کرد .

مدیرکل صداوسیمای فارس به خواسته های تشکل های کارگری هم اشاره کرد و گفت: حوزه های سیما، صدا، خبر و فضای مجازی صداوسیما نگاه جدی به مشکلات کارگران از جمله درمان، مسکن، قراردادهای موقت، آموزش قوانین، پیگیری واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل و معرفی الگوهای موفق در حوزه های کارفرمایی، کارگری و تعاونی ها خواهد داشت.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هم در این نشست به شعار سال از سوی رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: برای محقق شدن این شعار کارگران نقش بسزایی در رشد تولید به عهده دارند.

وحید خداپرست با بیان اینکه رسانه ملی می تواند با تولید برنامه و فرهنگ سازی انگیزه را در قشرکارگران دو چندان کند گفت : صداوسیما در حوزه های مختلف در معرفی الگوهای کارگری به جامعه و همچنین ترویج فرهنگ کار و کارفرمایی ، معرفی تعاونی های برتر ، معرفی ورزشکاران کارگر موفق ، اطلاع رسانی در خصوص آشنایی با حق و حقوق کارگران و اطلاع رسانی در شیوه بکارگیری اتباع بیگانه می تواند نقش موثری داشته باشد.

در ادامه این نشست نمایندگان بسیج کارگران ، تشکل های کارگری ، تعاونی های استان هم به بیان دیدگاه های خود در خصوص جامعه کارگری و نقش رسانه در آگاهی بخشی در راستای رشد تولید پرداختند .

در این جلسه برخی از معاونان حوزه پیام صداوسیمای فارس بر پیگیری درخواست های رسانه ای نمایندگان تشکل های کارگری تاکید کردند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار