خبرهای داغ:
به همت سازمان بسیج ورزشکاران فارس؛

اولین جلسه هماهنگی کارگروه ورزش وجوانان اجلاسیه ۱۵ هزار شهید استان فارس برگزار شد/ شناسایی 850 شهید ورزشکار در فارس

مسول سازمان بسیج ورزشکاران فارس گفت: با همکاری اداره کل ورزش وجوانان استان فارس بالغ بر۸۵۰شهید معزز ورزشکار استان در رشته‌های مختلف ورزشی شناسایی شد.
کد خبر: ۹۵۰۵۹۸۴
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اولین جلسه هماهنگی کارگروه ورزش وجوانان اجلاسیه ۱۵ هزار شهید استان فارس برگزار شد.

شکرالله مسکویی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس و دبیر کارگروه ورزش و جوانان اجلاسیه ۱۵ شهید استان فارس با تشریح ماموریت کارگروه ورزش و جوانان استان فارس اظهار داشت: با همکاری اداره کل ورزش وجوانان استان فارس بالغ بر۸۵۰شهید معزز ورزشکار استان در رشته های مختلف ورزشی شناسایی و مشخصات کامل شامل عکس ،وصیت نامه ،زندگی نامه ،احکام قهرمانی ورزشی و لوح های افتخار بالغ بر ۱۴۵ شهید ورزشکار استان تهیه و در بانک اطلاعاتی شهدای ورزشکار کشور به روز رسانی شده است.

وی ادامه داد: در سال جاری تلاش می کنیم با محوریت کانون های بسیج ورزشکاران شهرستانها، هیات های ورزشی شهرستان و استان و ادارات ورزش و جوانان طرح خادمان شهدای ورزشکار استان را راه اندازی و در دیدار چهره به چهره با خانواده معظم شهدای ورزشکار استان، اطلاعات تکمیلی سایر شهدای ورزشکار را جهت ثبت در بانک اطلاعاتی شهدای ورزشکار کشور تهیه و ارسال کنیم.

مسکویی افزود: علاوه بر برگزاری یادواره های شهدای ورزشکار در سطوح شهرستان و استان، هیات های ورزشی استان بستر بسیار خوبی در بزرگداشت مقام شامخ شهدای ورزشکار دارند که این مستندات جهت ارسال به کمیته های مختلف اجلاسیه بزرگ ۱۵ شهید استان ،تهیه و تقدیم می شود.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران فارس تصریح کرد: طرح سماس و تکریم خانواده معظم شهدای ورزشکاران استان در دستور کار کارگروه ورزش وجوانان اجلاسیه ۱۵ شهید استان قرار گرفته و با همکاری هیات های ورزشی در طول سال ۱۴۰۲ شهدای ورزشکار هر رشته ورزشی تجلیل خواهند شد.

به گفته مسکویی، مناسبت های مختلف از خانواده معظم شهدای ورزشکار در قالب ادارات ورزش و جوانان و کانون بسیج ورزشکاران شهرستانها تجلیل به عمل آمده است و طرح تکریم محله محور تجلیل از خانواده معظم شهدای ورزشکار استان در دستور کار قرار گرفته است که انشالله درسال جدید اجرایی خواهد شد.

حضور همسر و فرزند شهیدوالامقام ورزشکار عبدالکریم پرهیزگار زینت بخش این نشست بود که همسر شهید پرهیز در راستای جمع آوری آثار و مستندات شهیدان ورزشکار و مذاکره و دیدار با مادران، خواهران و همسران شهدای ورزشکار اعلام امادگی کرد و مقرر شداین طرح در دستور کار کارگروه ورزشی اجلاسیه ۱۵ شهید استان فارس قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار