خبرهای داغ:

"فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی"، شعار روز قدس امسال/ اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در فارس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان فارس گفت: شعار روز جهانی قدس امسال "فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی" است.
کد خبر: ۹۵۰۳۴۶۲
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج از شیراز، حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان در نشست خبری اعلام برنامه های روز قدس، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اظهار داشت: یکی از مناسبت‌های مهم تقویم کشورمان روز جهانی قدس است که حضرت امام (ره) فرمودند که روزی نیست که تنها به قدس اختصاص داده باشد روزی است که باید به همه قدرت‌ها هشدار دهیم اسلام دیگر تحت سیطره شما نیست.

وی در تشریح جزئیات برنامه‌های روز جهانی قدس، افزود: جمعه آخر ماه مبارک رمضان که مصادف با 25 فروردین‌ماه مراسم راهپیمایی در بیش از 80 نقطه استان فارس برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ملک مکان با بیان اینکه شاهد اضهملال و نابودی رژیم صهیونیستی اسرائیل هستیم که از درون دچار درگیری و اختلاف شدند، بیان کرد: شعار روز جهانی قدس امسال "فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی" است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان فارس با اعلام مسیر‌های راهپیمایی، بیان کرد: مردم روزه‌دار روز جمعه ساعت 10 صبح راهپیمایی خود را از چهارراه 15 خرداد آغاز و به سمت خیابان لطفعلی خان زند_چهارراه پیروزی_ خیابان 9 دی حرکت و در نهایت در محل شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تجمع می‌کنند.

وی با تصریح بر اینکه همچنین شهرک‌های اطراف شهرستان شیراز از جمله گویم، گلستان و صدرا مراسم راهپیمایی در همان مناطق برگزار و به مصلی نماز جمعه ختم می‌شود، ادامه داد: سید یحی صفوی فرمانده اسبق سپاه و مشاور عالی فرمانده کل قوا سخنران اصلی این مراسم هستند که در حرم مطهر شاهچراغ به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان فارس با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان، گفت: در مسیر‌های راهپیمایی نیز در 4 نقطه گروه‌های سرود دانش آموزی را خواهیم داشت. همچنین غرفه‌ای برای کودکان با همکاری کانون پرورش فکری نوجوانان و ارائه محصولات عفاف و حجاب با تخفیف برپا خواهد شد.

حجت الاسلام ملک مکان در پایان با اشاره به ایجاد کمپین و پویش‌های مجازی، فضا سازی محیطی اعلام کرد که از دو خانواده شهید در محل حرم تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار