خبرهای داغ:
سردار فرجی:

جانبازان بهترین الگو برای جوانان امروزی هستند

همدان- مشاور عالی فرمانده سپاه انصار الحسین (ع)همدان گفت: جانبازان شهدای زنده هستند که می‌توان آنها را به عنوان بهترین الگو برای جوانان امروزی معرفی کرد.
کد خبر: ۹۴۹۵۹۲۰
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در جمع بسیجیان با تبریک میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) اظهار کرد: حضرت عباس(ع) مظهر ایثار، شهامت، شجاعت، دلاورمردی و از خوگذشتگی است.

وی با بیان اینکه جانبازان افتخار آفرینان و یادآور روزهای طاقت فرسای جنگ و دوران دفاع مقدس هستند، گفت: این بزرگمردان بهترین جوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس بودند که جانباز ومجروح شدند.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصار الحسین (ع)همدان تصریح کرد: جانبازان شهدای زنده هستند که می‌توان آنها را به عنوان بهترین الگو برای جوانان امروزی معرفی کرد.

وی بیان کرد: جانبازان به خاطر عشقی که به وطن دارند، حتی کوچک‌ترین گلایه‌ای ندارند نه به دنبال دلار ونه حرص و طمع هستند.

سردار فرجی گفت: مشکلات اقتصادی طی خواهد شد چراکه ما همه چیز در کشور داریم و به کسی نیاز نداریم، این دنیا است که نیازمند کشور ما است.

وی یادآور شد: ما باید قدردان امنیت و آرامش امروز خود باشیم چرا که بهترین الگوی بارز ما جوانان دفاع مقدس و مدافع امنیت هستند و جوانان ما با تحقیق متوجه خواهند شد حق و باطل کیست.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: مسبب مشکلات اقتصادی امروز ما دشمن است که با تمام توان خود به دنبال این است که امنیت ما را بگیرد به خصوص امنیت  روانی ما را که موفق نیز بوده است.

وی با بیان اینکه جانباز زن مدافع امنیت ما تنها جرمش داشتن چادر بوده که یادگار حضرت فاطمه زهرا (س) است، گفت: این جانباز مدافع امنیت بعد از دوران دفاع مقدس اولین بانوی جانباز در شهرستان همدان نیز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار