خبرهای داغ:

تیم «فراشبند» قهرمان مسابقات استانی فوتسال شهدای جهادگر شد

اولین دوره مسابقات فوتسال شهدای جهادگر در فارس برگزار شد و در فینال این رقابت‌ها تیم فراشبند توانست با نتیجه ۴ بر ٣ تیم فسا را شکست دهد و عنوان قهرمانی را کسب کند.
کد خبر: ۹۴۹۲۸۶۶
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اسماعیل قزل سفلی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان فارس اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی ویژه جهادگران را با هدف افزایش روحیه نشاط، همدلی، مشارکت و هم‌افزایی خواند و گفت: اجرای چنین برنامه هایی برای افزایش نشاط بین گروه های جهادی که در خط مقدم محرومیت زدایی مشغول خدمت رسانی هستند لازم و ضروری است لذا در راستای این زمینه یک دوره مسابقات ورزشی فوتسال برگزار شد.
وی افزود: این مسابقات که مزین به نام شهدای جهادگر بود با مشارکت 22 تیم برگزار شد و در واقع اولین دوره برگزاری این مسابقات است و امیدواریم با همکاری اقشار مختلف بسیج بتوان برنامه فرهنگی و ورزشی دیگری نیز اجرا کرد.
در ادامه، محمد هادی درودمند مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه فجر استان فارس در این خصوص اظهار داشت: در فینال این رقابت ها تیم فراشبند توانست با نتیجه 4 بر 3 تیم فسا را شکت دهد و عنوان قهرمانی را کسب کند.
درودمند با اشاره به اینکه گروه‌بندی این مسابقات بر اساس منطقه‌ای و میزان استقبال شهرستان‌ها تعیین شده، افزود: تیم‌های برتر هر گروه به مرحله استانی راه یافت و در ایام مبارک دهه فجر مسابقات استانی آنها برگزار شد تا قهرمان اولین دوره مسابقات شهدای جهادگر مشخص شود.
وی در ادامه اظهار داشت: در اوایل اسفندماه مرحله کشوری این مسابقات برگزار خواهد شد که شیراز میزبانی آن را برعهده دارد و تیم های برتر استان‌های مختلف در این مسابقات شرکت خواهد کرد.
به گزارش بسیج، تیم لارستان نیز به عنوان تیم اخلاق این مسابقات معرفی شد.
در این مسابقات 19 شهرستان مشارکت داشته اند که در قالب 8 گروه به صورت پهنه ای (شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز) با هم رقابت کردند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار