خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:

شناسنامه انقلاب بر پیشانی شهرستان کازرون می‌درخشد/ انقلاب اسلامی با ایمان و اعتقاد مردم عجین شده است

فرمانده سپاه شهرستان کازرون در یادواه شهدا اصناف این شهر: شناسنامه انقلاب بر پیشانی شهرستان کازرون می‌درخشد.
کد خبر: ۹۴۸۹۷۸۸
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در یادواره شهدای بسیج اصناف این شهرستان در مسجد بازار کازرون با گرامی داشت یادو خاطره شهدا در دهه مبارک فجر اظهار  داشت: افتخار می کنیم در شهرستان هستیم که جزء11 شهر انقلابی در دوران طاغوت در کنار تهران، قم، شیراز، تبریز و ... ایستاده است.

وی افزود: در ادامه راه شهدا با عمل ثابت کرده ایم که پای اسلام، امام و انقلابمان در کنار ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی تا آخرین نفس ایستاده ایم.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون از عمر44ساله انقلاب گفت و تصریح داشت: در ایام الله دهه مبارک فجر قرار داریم به کوری چشم همه دشمنان 44سال از عمر با شکوه انقلاب می گذرد به حول قوه الهی روز به روز با قوت، قدرت و عظمت بیشتر نمایان می شویم.

وی اذعان داشت: صدقه سر شهدا و ایثارگران امروز با شعار ایران استوار ایستاده ایم و در گام دوم انقلاب برای رسید به تمدن اسلامی و امتی واحد باید ایستادگی و استقامت در برابر دشمنان داشته باشیم.

سرهنگ توکل تاکید کرد: بدانیم در قطار انقلاب اسلامی، انقلاب کسی را از قطار خود پیدا نمی کند و اگر شاهدیم کسانی پیدا شده اند بدانیم خودشان در لحظات مهم انقلاب پیاده شده اند.

وی از عظمت و برکت شهدا نکاتی گفت و اشاره داشت: شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران تالی تلم شهدای کربلا هستند که در ادامه راه علی اکبر امام حسین(ع) در راه عشق به وطن برای رسیدن به معشوق سراز پا نشناختند و رفتند تا من و شما در کنار هم در امنیت کامل باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون ادامه داشت: راه و مسیر شهدا را بخوانیم در گام دوم انقلاب که قرار داریم و مسیر شهدا عزت، مصلحت و حکمت می باشد و انقلاب اسلامی دارای عزت و شناسنامه می باشد که با ایمان و اعتقاد مردم عجین شده می باشد.

وی خاطر نشان نمود: شهرستان کازرون از شهرستان های انقلابی کشور می باشد که در دوران انقلاب 10شهید تقدیم به انقلاب نموده و همه مدیون مردم کازرون می باشیم.

این مقام نظامی در شهرستان کازرون بیان داشت: تا رسیدن به دولت اسلامی همه باید قدم برداریم و در این خصوص کشور باید اسلامی پیش برود و لازمه رسیدن به یک دولت اسلامی در ادامه مسیر شهدا ایثار و جهادی عمل نمودن است.

در این مراسم شهدا حاضرین با اجرای گروه سرود مالک شهدا در وصف شهدا و مداحی برادر هادی دیدار همراه بودند.

یادآور می شود شهرستان کازرون با تقدیم35شهید اصناف در دوران هشت سال جنگ تحمیلی نقش ایفاء نموده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار