خبرهای داغ:
به مناسبت دهه فجر به همت سپاه کازرون؛

۱۰۰۰ دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران انجام می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: به مناسبت ۴۴ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون از ۱۰۰۰ خانواده شهید و ایثارگر بازدید به عمل می‌آید.
کد خبر: ۹۴۸۹۲۸۴
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: به مناسبت 44سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون از 1000خانواده شهید و ایثارگر بازدید به عمل می آید.

وی ادامه داد: این برنامه با هماهنگی ها و جلسات برگزار شده قرار است روز 20بهمن ماه با هماهنگی سایر ادارات و ارگان های سطح شهرستان کازرون در بخش ها و روستاهای بخش مرکزی و خود شهرستان برگزار خواهد شد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا و فداکاری های ایثارگران هستیم برا اهمیت دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران در دهه فجر گفت و تصریح داشت: بسیج و سپاه خدمتگزار خانوادههای شهدا و ایثارگران می باشد و در این برنامه بزرگ که یک رزمایش در سطح شهرستان می باشد در کنار بنیاد شهید می باشد.

وی بر ظرفیت های پایگاه بسیج در همه نقاط شهر و روستا اشاره داشت و افزود: در رزمایش دیدار از 1000خانواده شهید و ایثارگر همه ی پایگاه های مقاومت بسیج شهر و روستاها آماده اجرای هر چه بهتر رزمایش می باشند.

همچنین این برنامه در 103 روستا با همکاری دهیاری ، فرمانده پایگاه بسیج، ائمه جماعات و معتمدین معين و در شهر با همکاری ٧٣ اداره و نهاد بر اساس برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار