خبرهای داغ:
توسط بسیج دانش آموزی فارس انجام شد:

راه اندازی راهیان نور دانش آموزی در فضای مجازی

سازمان بسیج دانش آموزی فارس، اردور راهیان نور دانش آموزی را در بستر فضای مجازی راه اندازی کرد.
کد خبر: ۹۴۲۱۲۷۲
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱

عباس توانا مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز، با یادآوری اینکه امسال برای بار دوم راهیان نور مجازی دانش‌آموزی استان فارس در بستر اپلیکیشن شاد برگزار می‌شود، اظهار داشت: با توجه به شرایط وجود ویروس کرونا و عدم اعزام‌های راهیان نور دانش‌آموزی، راهیان نور دانش‌آموزی در سراسر کشور به صورت مجازی و در بستر شاد برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: ابتکار قرارگاه راهیان نور استان فارس در برگزاری راهیان نور مجازی دانش‌آموزی استان اینگونه بود که دست به تولید یک سریال ۷ قسمتی به نام "خاطرات رها" زد.

توانا گفت: این سریال، ماجرای یک خواهر و برادر امروزی را روایت می‌کنید که با هدف تحویل تحقیق درس آموزش دفاعی، پرنده خیال خود را راهی مناطق راهیان نور می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس با بیان اینکه مراحل نوشتن فیلمنامه،  تولید، و پخش این مجموعه با تلاش ۲۴ ساعته و جهادی یک تیم ۱۰ نفره در کمتر از ۲هفته به طول انجامید، تصریح کرد: این کار با همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی استان، سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه فجر استان فارس و اداره کل آموزش و پرورش استان فارس انجام شد.

به گفته توانا، زمان اردویهای راهیان نور دانش‌آموزی از ۱۵ تا ۲۳ اسفند ماه است و دانش‌آموزان، والدین و علاقه‌‌مندان به این برنامه، می‌توانند این سریال را در اپلیکیشن شاد به آدرس: rahianenoor@و در آپارات قسمت‌های مختلف را در

قسمت  اول _خان هفتم(مخ زنی)

https://aparat.com/v/S9bKR

قسمت دوم _خان ششم(دایرکت مخاطب خاص)

https://aparat.com/v/XaeS0

قسمت سوم _خان پنجم(فانوس داران ناموس)

https://aparat.com/v/AuBH7

قسمت چهارم _خان چهارم(پرواز)

https://aparat.com/v/1Pmj4

قسمت پنجم_خان سوم (گِیم آوِر)

https://aparat.com/v/oiCVO

قسمت ششم_خان دوم( نور،صدا،تصویر،برکت)

https://aparat.com/v/8p9bP

قسمت هفتم_خان اول(شغل شریف جَوگیری)

https://aparat.com/v/YgKW9 مشاهده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار