دیدارهای فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) در مرکز با مدیرعامل بانک سپه و رئیس امور استانها و مناطق برنامه و بودجه کشور

سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در جریان سفر به تهران و در راستای پیگیری مطالبات، با مدیرعامل بانک سپه کشور و رئیس امور استانها و مناطق برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۴۱۷۳۷۹
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در جریان سفر به تهران و در راستای پیگیری مطالبات، با مدیرعامل بانک سپه کشور و رئیس امور استانها و مناطق برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کرد.

سردار شاکرمی در دیدار با مدیرعامل بانک سپه گفت: بانک سپه بانکی باسابقه و توانمند است، وی خواستار توسعه زیرساخت ها، توجه به جامعه ایثارگران، پیشکسوتان و کارکنان نیروهای مسلح در استان ایلام و همچنین وام های خوداشتغال زایی بخصوص در حوزه اقتصاد مقاومتی شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام همچنین با دکتر "علیرضا نعتمی" رئیس امور استانها و مناطق برنامه و بودجه کشور دیدار کرد.

سردار شاکرمی در حاشیه این دیدار گفت: در این دیدار در خصوص اعتبارات استانی مربوط به محرومیت زدایی و خصوصا توسعه زیرساخت های اربعین، دفاع مقدس، يادمان ها و همچنین موزه دفاع مقدس در سال ۱۴۰۱، بحث و تبادل نظر شد و امیداوریم اتفاقات خوبی در این حوزه ها رقم بخورد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار