طرح شهید سلیمانی با قدرت ادامه می یابد/ قدردانی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) از همراهی رسانه ها در مقابله با کرونا

قرارگاه مشترک جهادی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی(طرح تکمیلی محله محور مبارزه با ویروس کرونا) بصورت ویدئو کنفرانس با سردار سليمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و معاونین وزارت بهداشت، فرماندهان سپاه های استانی و رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۸۰۳۸
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،قرارگاه مشترک جهادی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی(طرح تکمیلی محله محور مبارزه با ویروس کرونا) بصورت ویدئو کنفرانس با سردار سليمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و معاونین وزارت بهداشت، فرماندهان سپاه های استانی و رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد.

سردار "شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در این نشست با تبریک انتصاب "جاسم محمدی"، بعنوان رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی ایلام و قدردانی از زحمات دکتر کریمیان رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با کمک تیمهای بسیج و کادر درمانی در زمینه شناسایی و رهگیری بیماران کرونایی و انجام تست از کسانیکه با بیمار در ارتباط بوده اند، اقدامات بسیار خوبی انجام شد و بحمدالله استان ایلام دراین زمینه در سطح کشور موفقیت های بزرگی به دست آورده است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) اظهار کرد: در اجرای فاز یک طرح شهید سلیمانی، میزان فوتی ها ۹۸ درصد و میزان بستری ها ۸۹ کاهش یافت.

وی افزود: در طرح شهید سلیمانی، جمعیت کل استان در دو مرحله غربالگری شد، از ابتدای امسال تاکنون ۹۵ هزار بیمار در طرح شهید سلیمانی تحت مراقبت در منزل قرار گرفتند.

سردار شاکرمی تصریح کرد: نقش صداوسیما و خبرنگاران و اصحاب رسانه در مهار ویروس، بسیار پررنگ و حائز اهمیت است و در همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا تاکنون سنگ تمام گذاشتند. این روند در شرایط فعلی هم نیاز است که استمرار یابد.

ضرورت تزریق دز سوم واکسن کرونا

"جاسم محمدی"، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام نیز در این نشست با تقدیر از زحمات و تلاش های ارزنده مجموعه سپاه و بسیج در استان ایلام گفت: طرح شهید سلیمانی بعنوان یکی از طرح های موفق در مقابله با کرونا، همچنان باید استمرار یابد. 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اظهار کرد: تزریق دُز سوم واکسن کرونا یکی از نیازهای ضروری جامعه است و از مردم عزیز استان می خواهیم برای حفظ سلامت خود هر چه سریعتر به مراکز درمانی مراجعه کرده و نوبت سوم را دریافت کنند. 

معاون سلامت سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز در این نشست از آمادگی های لازم برای اجرا و ادامه طرح شهید سلیمانی در استان خبر داد و گفت: تمامی امکانات و منابع برای مهار و کنترل سویه جدید کرونا بسیج شده است. 

مسئول بسیج جامعه پزشکی ایلام نیز با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: تعداد ۱۵۲ پزشک، ۲۷۶ پرستار، ۳۵۲ بهورز و بیش از ۳۴۰۰ نیروی داوطلب بسیجی در این طرح بکارگیری شده اند.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار