همزمان با اعیاد شعبانیه و روز پاسدار؛

فرمانده انتظامی استان ایلام و هیئت همراه با فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) دیدار کرد

سردار "دلاور القاصی مهر"، به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار با سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۴۱۹۹۳۱
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار "دلاور القاصی مهر"، به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار با سردار "شاکرمی" فرمانده سپاه استان دیدار و گفتگو کرد.

وی گفت: هر کس در جهت حفظ ارزش ها قدم بردارد، پاسدار است، تلاقی روز پاسدار با روز ولادت امام سوم شیعیان افتخار بزرگی است. سپاهیان مایه افتخار نظام هستند و همیشه و همه جا چه در درون کشور و چه برون مرزی از دین اسلام حراست کرده و خواهند کرد. تلاش های سپاه در جهت برقراری امنیت قابل تقدیر است و ناجا و سپاه همیشه در کنار هم خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: در سایه تعامل و همکاری سپاه ، پلیس استان از ابتدای سال تاکنون ماموریت های مهمی را پشت سر گذاشته است. مهمترین ماموریت های امسال بحث برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و همچنین اربعین حسینی بود که خوشبختانه در انتخابات با هوشیاری مردم و تمهیدات اندیشیده شده در انتظامی و سپاه این ماموریت مهم و سرنوشت ساز بدون هیچ گونه حادثه‌ای امنیتی برگزار شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز در این دیدار گفت: پاسدار یک ارزش است، تعهد، انقلابی گری و بصیرت به خوبی در وجود ناجا نمایان است. سپاه و ناجا در ایجاد امنیت پایدار کنار هم بوده و جلسات مشترک نیز استمرار دارد.

سپاه و ناجا با پدیده قاچاق به جد مبارزه خواهند کرد و در راستای امنیت پایدار و برخورد با مخلان، کوتاه نخواهیم آمد. خدمات فراوان ناجا در اربعین و ایجاد امنیت و مرزبانی قابل تقدیر است. در هیچ صحنه ای، انتظامی استان را تنها نخواهیم گذاشت.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار