مدیرکل هنری سازمان بسیج دانشجویی کشور:

قرارگاه ملی جهاد هنری و رسانه‌ای ققنوس با هدف جهاد تبیین راه اندازی می‌شود

مدیرکل هنری سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: قرارگاه ملی جهاد هنری و رسانه‌ای ققنوس در ۳۲ استان به عنوان دبیرخانه استانی با رویکرد جهاد تبیین، روشنگری و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۸۰۴۱
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،صبح امروز توکلی مدیر هنری و رسانه ای سازمان بسیج دانشجویی کشور و دبیر کل اولین جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ ساز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه هنر و رسانه اقشار دانشجویی نیاز به یک مهندسی فرهنگی، رسانه‌ای و هنری دارد گفت: حوزه هنر و رسانه دانشجویی باید جریان‌های فرهنگی و رسانه ای را بشناسد و جریان سازی در سطح ملی و بین المللی انجام شود.

وی افزود: رسالت، اهداف و سیاست‌های هنری و رسانه‌ای سازمان بسیج دانشجویی کشور، کشف استعدادهای فرهنگی هنری و رسانه‌ای است که این استعدادها در قالب انجمن‌های هنری، فرهنگی و رسانه‌ای ساماندهی می‌شوند.

مسئول جشنواره های ققنوس سراسر کشور گفت: توانمندسازی استعدادها، حمایت از تولید آثار این افراد، همچنین تربیت نیروی هنرمند متعهد و متخصص و الگوسازی از افراد برگزیده جز اهداف سازمان است.

توکلی در ادامه با بیان اینکه راه اندازی قرارگاه ملی جهاد هنری و رسانه‌ای ققنوس که در ۳۲ استان به عنوان دبیرخانه استانی پایه ریزی شده افزود: این قرارگاه با رویکرد جهاد تبیین، روشنگری و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزیدگان جشنواره‌ها را شناسایی، ساماندهی و به سراسر کشور به ویژه مناطق محروم، کم برخوردار اعزام و هنر و رسانه را بصورت رایگان آموزش و روشنگری دستاوردهای انقلاب اسلامی را در دستور کار دارد.

 دبیر پنجمین جشنواره ققنوس گفت: قرارگاه ملی جهاد هنری و رسانه‌ای کار اصلی آن جهاد تبیین و طلایه‌دار این موضوع است و بدنبال آن است تا جهاد تبیین مسئله روشنگری درست و صحیح انجام شود.

توکلی تصریح کرد: جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز در صدد است دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که نمود آن حوزه دفاع مقدس است را درست تبیین و به نحو احسن نشان داده شود.

رئیس شورای سیاست گذاری مسابقه بین المللی نامه ای از مسیح (ع) به شارلی فرانسه گفت: قرارگاه ملی جهاد هنری و رسانه‌ای علی‌رغم جهاد تبیین کار مقابله با نفوذ فرهنگی و پروپاگاندای رسانه را انجام و آموزش درست را در این موضوع ارائه می‌دهد.

مدیرکل هنر و رسانه سازمان بسیج دانشجویی و دبیر کل جشنواره ملی دانشگاهیان تاریخ ساز گفت: جشنواره ققنوس و دانشجویان تاریخ ساز جریان سازی و محتوا سازی می‌کنند؛ در این زمینه از 3 کشور دیگر نیز آثاری در قالب حوزه دفاع مقدس داشتیم.

وی افزود: اختتامیه دانشگاهیان تاریخ ساز استان یلام در ۹ بخش برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار