عملیاتی کردن فرامین رهبری رمز موفقیت نیروهای مسلح است

دبیر اشراف یازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تبعیت از فرامین رهبری و تلاش برای عملیاتی و اجرایی کردن منویات ایشان رمز موفقیت و مقبولیت نیروهای مسلح از جمله سپاه شده است.
کد خبر: ۹۴۱۵۷۴۷
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار حمید بزمشاهی اصفهانی روز دوشنبه در جشنواره مالک اشتر سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهار داشت: وجود رهبری یک نعمت بزرگ از جانب پروردگار به ایران اسلامی و عامل اتحاد و انسجام مردم و مسوولان و ثبات کشور در سطح منطقه و جهان شده است.

وی افزود: نیروهای مسلح از جمله سپاه با تبعیت از فرامین رهبری در همه حوزه های محوله موفق هستند چرا که اجرایی کردن دغدغه های ایشان از شاکله های دستیابی نیروهای مسلح به موفقیت و اهداف تعریف شده است.

دبیر اشراف یازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: تجربیات جنگ تحمیلی و شراکت در بازسازی زیرساخت ها و خرابی های ناشی از جنگ باعث رشد و تقویت نیروهای مسلح ایران در مقایسه با برخی کشورهای دیگر شد.

بزمشاهی اصفهانی ‌تاکید کرد: سپاه در حوزه هایی چون زمینی، هوایی، دریایی، پدافندی، هوافضا، موشکی، پهبادی، نرم افزاری و سخت افزاری، سازندگی و محرومیت زدایی، سایبری، فناوری اطلاعات، مدیریت کرونا و موارد دیگر رشد داشته است و دوست و دشمن به قدرت نظامی و دفاعی ایران معترف اند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام هم گفت: اقدامات سپاه استان در زمینه های گوناگون به موفقیت دست یافته است که مشارکت در مهار آتش سوزی های مراتع می تواند به یک الگوی موثر در کشور بدل شود.

سردار جمال شاکرمی افزود: سپاه استان در مدیریت کرونا هم با وجود کمبود تجهیزات، امکانات و نیرو اما پیشانی و پیشرو مقابله با این ویروس بود و با ایجاد رزمایش کمک های مومنانه به مدیریت معیشت و اقتصاد آسیب دیدگان کرونا ورود کرد.

وی یادآور شد: چهار میلیارد تومان با احداث ۷۰۰ واحد مسکونی و با تسریع در زمان ساخت در هزینه ها صرفه جویی شد.

شاکرمی به کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام اشاره کرد و ادامه داد: در جریان برگزاری کنگره علاوه بر اجلاسیه ها، فعالیت های عمرانی و خدماتی گسترده ای در نقاط مختلف استان و در راستای کنگره ایجاد شد که دز سطح کشور کم نظیر بود.

عملیاتی کردن فرامین رهبری رمز موفقیت نیروهای مسلح است

 در یازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بر اساس ارزیابی شاخص های سال ۹۹ سپاه استان ایلام در گروه ب متشکل از ۱۸ سپاه کشور مقام نخست را کسب کرد.

همچنین معاونت های سلامت و دفاع زیستی، طرح و برنامه و مالی، بسیج های مداحان، اصناف و منتخین دهگانه اقشار بسیج استان نیز عناوین برتر کشور را کسب کردند.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار