جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) تاکید کرد؛

جهاد تبیین، راهکار مقابله با جریان تحریف

کد خبر: ۹۴۱۵۷۵۰
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار "کریمیان"، جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در جلسه جهاد  تبیین و روشنگری که با حضور نمایندگان اقشار مختلف بسیج برگزار شد، گفت:اگر ما در درجه اول روایت درستی را از موضوعات داشته باشیم پیروز میدان هستیم به همین دلیل امروز نیاز به تبیین مسائل برای عموم مردم وجود دارد.

وی اظهار کرد: اگر آفندی باشیم و مسائل را قبل از وقوع پیشگیری و پیش‌بینی کنیم قطعا موفق خواهیم بود.

سردار کریمیان ادامه داد: کسی که تبیین می کند باید دید عمیق و اشراف به مسائل داشته  واز زاویه مناسب به مسائل نگاه کند  واین شامل یک قشر خاص نیست بلکه شامل همه مردم است.

وی افزود: دشمن شیوه های مختلفی را امتحان کرده و  از طریق رسانه ها ، عوامل داخلی و ... برای ایجاد ابهام ، شک ، تردید و گمراه کردن مردم استفاده می کند.

سردار کریمیان بیان کرد: امروز میدان جنگ ادراکی و شناختی است که سازمان یافته و پیچیده است که در آن قربانیان هویت جدیدی پیدا کرده و در مقابل هویت خودش ایستاده و به پیاده نظام دشمن تبدیل می شود.

وی اظهار کرد: دشمن در جنگ شناختی با استفاده از تولیدات مختلفی همچون انیمیشن، بازی، فیلم و ... به رفتار مقایسه ای بین کشور ما ودستاوردهای غرب دست زده و به دنبال القای این است که توسعه کشور ناچیز و غرب را پیشرفته و بی عیب تلقی کنند.

جانشین سپاه فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اضافه کرد: امروز در ایران مولفه های توسعه بی نظیر است اما دشمن می خواهد هویت ما را بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: ایران دارای ظرفیت هایی و پیشرفت هایی در زمینه های مختلف است که باید همه آحاد مردم ظرفیت ها را بشناسد و از آن ها برای توانمندی و اقتدار ما استفاده کند وآن را ملت‌های مظلوم دنیا توسعه دهد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام خاطر نشان کرد: هرکس در حیطه ای که قرار دارد باید ظرفیت ها را بشناسد و ازآن بهره گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار