خبرهای داغ:

تقدیر مسئول بسیج سازندگی استان فارس از مدیرکل صداوسیمای فارس

رییس سازمان بسیج سازندگی و جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجرفارس از مدیرکل صداوسیمای فارس به پاس انعکاس حضور مردم شریف استان در مراسم ۲۲ بهمن قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۴۱۶۳۱۶
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اسماعیل قزل سفلی مسئل سازمان بسیج سازندگی استان فارس و جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر فارس در پیام تقدیر خود به مدیرکل صداوسیمای فارس آورده است: انعکاس حضور ارزشمند آحاد مردم عزیز ایران اسلامی در مراسم باشکوه یوم الله 22 بهمن 1400 بویژه حضور پرمعنای روستاییان و محرومان که به حق به فرموده امام راحل ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند برای دوستداران نظام اسلامی مایه امید و خوشحالی و برای دشمنان قسم خورده مایه یاس و ناامیدی و خفت بود و مطمئنا باعث افزایش انسجام و اقتدار ملی ایران اسلامی در جهان بین الملل خواهد شد.
رسانه ملی که همواره در ثبت و تصویرگری حماسه آفرینی های مردم عزیز درعرصه های مختلف سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و غیره پیشگام بوده است و نقش بی بدیلی داشته است باردیگر این هم نوایی و هم آوایی را در خلق یک روز بیاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشانید.
ضمن ارج نهادن به این تلاش های بسیار خوب و اثرگذار به نمایندگی از جهادگران عزیز استان فارس وظیفه خود میدانیم به پاس انعکاس و روایت زیبای صحنه های بیاد ماندنی روستاییان عزیز در مراسم 22 بهمن 1400 قدردان شما و همکاران پرتلاشتان باشیم . امید است همچون همیشه در تمامی عرصه ها از جمله سازندگی و محرومیت زدایی در جای جای استان پهناور فارس همدل ، همراه و همیارمان باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار