خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله گفت: با هماهنگی های انجام شده نماز جمعه 4 اسفند ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه اقامه خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۸۰۳۰۶
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، ایستگاه صلواتی شهدا به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستای لاسجرد در سرخه در آستان مقدس امامزادگان سیدرضا و سیدعلی اکبر (ع) و گلزار شهدای لاسجرد، در ایّام شعبانیه و میلاد سرداران کربلا برپا شد.

علی اکبر معینیان از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ایستگاه صلواتی همراه با مراسم شبی با شهدا در جوار امامزادگان شهید عظیم الشأن لاسجرد سیدرضا (ع) و سید علی اکبر(ع) به یاد و نام شهدای والامقام حبیب الله احسانی و حسین ارادتی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین معینیان و مداحی محمد منیری با حضور مردم شهید پرور لاسجرد برگزار شد.

او با اشاره به برپایی برنامه های متنوع ورزشی در روستا با هدف ایجاد اوقات شاد و مفرح برای کودکان افزود: حلقه صالحین نوجوانان با حضور یکی از ایثارگران و مسابقات فوتبال دستی و کل کوچیک ویژه نوجوانان پایگاه با حضور حجت الاسلام والمسلمین جلالی امام جماعت روستا برپا شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله با اشاره به برپایی حلقه صالحین پیشکسوتان همراه با دعای ندبه و اطعام سفره شهدا گفت: در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری در مورد بالا بردن میزان مشارکت در انتخابات، کلیپ روشنگری و بصیرت افزایی با موضوع دستاورد های جمهوری  اسلامی برای اهالی روستا پخش و نشست بصیرتی در مسجد شهید بهشتی با حضور بسیجیان و مردم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی کارشناس مسائل سیاسی برگزار شد.

معینیان با اشاره به برپایی برنامه ایست و بازرسی در پلیس راه سرخه با حضور بسیجیان بیان داشت: مراسم جشن اعیاد شعبانیه با ویژه برنامه های شاد و متنوع، اجرای گروه سرود میثاق مهاجرین، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین نجم، پخش کلیپ های بصیرتی (انتخابات)، مسابقات متنوع، اهدای جوایز و خاطره گویی دوران دفاع مقدس برپا شد.

او خاطرنشان کرد: همچنین نماز جمعه چهارم اسفند ماه 1402 شهرستان سرخه در روستای لاسجرد اقامه خواهد شد. جلسه هماهنگی اقامه دومین نماز جمعه در روستای در دفتر امام جمعه تشکیل و در این جلسه مصوب شد نماز جمعه ۴ اسفند ماه در امامزادگان سید رضا و سید علی اکبر (ع) لاسجرد به امامت حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه اقامه خواهد شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله اضافه کرد: در این جلسه در خصوص ایاب و ذهاب نمازگزاران به روستا، برپایی میز خدمت با حضور تعدادی از مدیران کل استانی و مدیران شهرستانی بحث و تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار