خبرهای داغ:
بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه از قربانی یک راس خروس در جهت دستگیری از خانواده کم بضاعت در اعیاد شعبانیه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۰۶۰۳
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه مبارک شعبان اردوی زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس با حضور ۲۲ نفر از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه برگزار شد.

سمیه ادهم از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده اردوی زیارتی ویژه خواهران بسیجی پایگاه با استقبال خوبی برگزار و برپایی نشست و گفتگوی بصیرتی در مورد حضور پرشور در انتخابات، جشن و مولودی خوانی و حضور نوجوانان در پارک آبی از جمله برنامه های اجرایی بوده است.

او با اشاره به تداوم رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند در محله افزود: کمک‌های مومنانه و مواسات به یک شیوه و خط مشی و یک فرهنگ در بین مردم تبدیل شده است.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) ادامه داد: در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب برای پیوستن به نهضت مواسات همدلی و کمک‌های مؤمنانه، بحمدالله یک حرکت عمومی در سطح کشور شروع شد و هر چه پیش رفتیم دامنه این حرکت گسترده‌تر شد و موضوعات متنوعی را هم در برمی گیرد.

ادهم تصریح کرد: در این راستا یک خروس به ارزش 4 میلیون ریال توسط گروه جهادی شهید محمدباقر اسدی نژاد تهیه و به خانواده نیازمند در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار