خبرهای داغ:
همزمان با نیمه شعبان، جشن بزرگ تولد انتظار در سرخه ویژه عموم مردم در فضای بیرونی مسجد ولی عصر (عج) سرخه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۸۱۳۱۱
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با اعیاد شعبانیه، مراسم جشن ولادت با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) در مسجد ولی عصر (عج) در سرخه برگزار شد.

مهدی فیض از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم پرفیض دعای توسل همراه با مولودی خوانی به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) با حضور مداح اهل بیت عصمت و طهارت محمد قبیله در مسجد ولی عصر (عج) برگزار شد.

او افزود: در آستانه انتخابات 11 اسفند و باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری به اهمیت حضور در پای صندوق های رای  و مشارکت مردمی، نشست بصیرتی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمود نطنزی، امام جماعت مسجد ولی عصر (عج) با محوریت اهمیت انتخابات تشکیل شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) ادامه داد: همزمان با نیمه شعبان، جشن بزرگ تولد انتظار در فضای بیرونی مسجد با همکاری بسیجیان و هیئت امنای مسجد برگزار خواهد شد.

فیض یادآور شد: برگزاری کلاس قرآن با حضور پرشور کودکان و نوجوانان به صورت هفتگی از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

گفتنی است گشت شبانه و محله محور به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در قالب یک تیم چهار نفره با هدف برقراری امنیت در روستا انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها