ویژه برنامه سه شنبه های مهدوی به نیت نذر سلامتی امام زمان (عج) و با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند در روستای مومن آباد انجام شد.
کد خبر: ۹۵۸۰۶۰۶
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت اعیاد شعبانیه ایستگاه صلواتی، به همت گروه جهادی شهید کاظم عاملو پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل العباس (ع) روستای مومن آباد در سرخه برپا شد.

مومن آبادی از بسیجیان این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این ایستگاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سه شنبه‌ های مهدوی نتیجه کار جمعی از منتظران است که هر هفته در روز‌های سه شنبه به نیت نذر سلامتی امام زمان (عج) و برای زنده نگه داشتن یاد آن حضرت در بین قشر‌های مختلف جامعه نذری تقسیم می شود.

او افزود: این حرکت عظیم فرهنگی با شعار «هر کسی به هر میزان که می‌تواند برای سلامتی امام زمان (عج) خدمت کند» در پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل العباس (ع) روستای مومن آباد نیز همچون سراسر کشور انجام و طبخ، جمع آوری و توزیع غذای نذری به نیت سلامتی و ظهور امام زمان (عج) به همت گروه جهادی شهید کاظم عاملو در روستا انجام می شود.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل العباس (ع) ادامه داد: به مناسبت اعیاد شعبانیه ویژه برنامه های متنوعی در روستا همراه با ایستگاه صلواتی برپا و با استقبال خوبی همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها