خبرهای داغ:
پنجم آذر ماه هر سال در حافظه تاریخی ایران عزیز یادآور فرمان مقدس و پر برکت معمار بزرگ انقلاب و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) برای «تشکیل بسیج مستضعفین» است؛ همان بسیجی که همواره در صحنه‌های مختلف دفاع مقدس، سازندگی، فرهنگی و میدان‌های خطیر و وسیع خدمت رسانی به مردم خوش درخشیده است.
کد خبر: ۹۵۵۸۸۳۵
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  علیرضا آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی به مناسبت پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین پیامی به شرح ذیل صادر کرد؛


به نام خدا

"بسیج یک فرهنگ است، بسیج یک گفتمان است، بسیج یک تفکّر است. این فرهنگ عبارت است از خدمت بی‌تظاهر و بی‌توقّع به اجتماع و به کشور؛ بدون انتظار، بدون اینکه بنشیند منتظر بشود به او بگویند بارک‌الله، حتّی در موارد زیادی بدون اینکه برای ورود در یک عرصه به او بودجه‌ای بدهند، پولی بدهند، امکاناتی بدهند ــ بالاخره هر تحرّکی یک امکاناتی لازم دارد ــ بدون این‌ها وارد میدان‌های مختلف میشود، خدمت جهادی میکند و خطرات خدمت جهادی را به جان میخرد؛ این فرهنگ بسیجی است. "
رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)

پنجم آذر ماه هر سال در حافظه تاریخی ایران عزیز یادآور فرمان مقدس و پر برکت معمار بزرگ انقلاب و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) برای «تشکیل بسیج مستضعفین» است. همان بسیجی که همواره در صحنه‌های مختلف دفاع مقدس، سازندگی، فرهنگی و میدان‌های خطیر و وسیع خدمت رسانی به مردم خوش درخشیده است.

انشاالله به یاری خدا در گام دوم انقلاب وبا توجه به شعار امسال هفته بسیج که «بسیج، امید ملت ایران» انتخاب شده، فرهنگ و روحیه‌ی بسیجی را سرلوحه‌ی تمام امور قرار دهیم تا بتوانیم برای تحقق راهبرد ایران قوی در خدمت ملت بزرگ ایران در زمینه‌ها و میدان‌های مختلف بلاخص در میدان‌های جهاد خدمت و امیدآفرینی و جهاد تبیین به خوبی انجام وظیفه کنیم وهمان طور که امام خمینی (ره) فرمودند، نوای دلنشین تفکر بسیجی بر کشورحکم فرما شود وکشورازگزند دشمنان مصون بماند.

اینجانب ضمن گرامیداشت نام، یاد، خاطره و آرمان‌های بزرگ شهیدان عزیز بسیجی، چهل و چهارمین سالروز تأسیس «سازمان بسیج مستضعفین و ارتش ۲۰ میلیونی» را به اقشار مختلف بسیجیان مخلص استان خراسان جنوبی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و با قدردانی و سپاس از مجاهدت‌های با ارزش آنان، دوام توفیق بسیج در راه سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال طلب می‌کنم.

علیرضا آینه دار
مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار