خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری خبر داد

اجرای ۷۵ عنوان برنامه طی هفته بسیج در نهاوند

همدان- فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اجرای بیش از ۷۵ عنوان برنامه طی هفته بسیج در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۴۹۷۸
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹

اجرای ۷۵ عنوان برنامه طی هفته بسیج در نهاوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در جمع اصحاب رسانه شهرستان به مناسبت فرا رسیدن آغاز هفته بسیج اظهار کرد: امروز دشمن در فضای مجازی به دنبال نا امید کردن مردم و بازی با روح و روان مردم است اما رسالت و وظیفه امروز بسیج و به خصوص رسانه‌ها نقش‌آفرینی در راستای حفاظت از نظام جمهوری اسلامی ایران است .

وی در ادامه با اشاره به جنایات اخیر رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل بیان کرد: در غزه جنایاتی توسط رژیم غاصب صهیونسیتی رخ می‌دهد که قلب همه مسلمین را به درد آورده است، مردم مظلوم فلسطین سالیان سال است در آتش جنایتکاران می‌سوزند و اگر در طول تاریخ نگاه کنیم به جز جنایت آمریکا در ژاپن، چنین جنایاتی نمی‌بینیم که در ۴۰ روز حدود ۱۲ هزار نفر شهید شوند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه در هفته بسیج بیش از ۷۵ عنوان برنامه در سطح شهرستان اجرا می‌شود، گفت: از برنامه‌های شاخص این هفته، رونمایی و نقد کتاب انقلاب اسلامی، اکران فیلم، اردوی راهیان دانش آموزی، افتتاح ۳ باب مسکن محرومین، اهدای ۱۴ مورد جهیزیه، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، رزمایش اقتدار بسیج با اجرای برنامه‌های متنوع در مجموعه علیمرادیان ، یادواره شهدای دانش آموز و مسابقات ورزشی و فرهنگی را می‌توان نام برد.

وی با اشاره به روز شماره هفته بسیج گفت: هفته بسیج از ۲۹ آبان‌ماه با شعار «بسیج خدمت و سازندگی» آغاز و هر روز با یک شعار و با برنامه‌های شاخص همان روز ادامه دارد؛ روز دوشنبه مصادف با اولین روز هفته بسیج «بسیج، جهاد، خدمت و سازندگی»، دومین روز سه‌شنبه «بسیج، پیشرفت، عزت و افتخار»، روز چهارشنبه نیز «بسیج، ولایت‌باور انقلاب و تمدن‌ساز»، روز پنجشنبه «بسیج، مقاومت، ایثار و شهادت»، روز جمعه با نام «بسیج، آسمان بصیرت و انتظار»، روز شنبه «بسیج، جهاد علمی، اعتلای فرهنگ و هنر» و آخرین روز از هفته بسیج که پنجم آذرماه است «بسیج، دفاع، امنیت و اقتدار» نام‌گذاری شده است.

مختاری از تجمع و رزمایش بزرگ بسیجیان شهرستان در استادیوم علیمرادیان با حضور میهمانان و سخنران کشوری خبر داد و بیان کرد: هرساله برنامه تجمع بسیجیان را در برنامه‌های این هفته داریم که امسال برنامه‌های ویژه‌تری نیز همراه این برنامه خواهد بود.

وی با تاکید براینکه مسئله محرومیت‌زدایی از اهمیت بالایی برخوردار است ، تصریح کرد: به همین دلیل قرارگاه محرومیت زدایی در سطح شهرستان در حال فعالیت است، همچنین قرارگاه اقتصاد مقاومتی نیز برای ایجاد اشتغال با همکاری بسیج سازندگی و دستگاه‌های دولتی برای ایجاد اشتغال اقدامات بزرگی انجام داده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی، افتتاح ۳ مسکن برای محرومان ، اهدای جهیزیه و.... در این هفته انجام خواهد شد.

وی از اجرای سه ویژه برنامه در این هفته خبر داد و گفت: یادواره شهدای دانش آموز با حضور وزیر آموزش و پرورش، عصر خدمت رسانی که سال گذشته هم برگزار شد و پایگاه‌های مقاومت به ارائه گزارش اقدامات و خدمات در قالب مجری محله اسلامی در مساجد خواهند پرداخت و پخش مستند ۲ساعته سازندگی اشتغال و کارآفرینی سپاه در نهاوند از برنامه‌های مهم این هفته شهرستان در هفته بسیج خواهد بود.

مختاری در خصوص برگزاری انتخابات پیش رو و ایجاد انگیزه و امید در بین مردم گفت: رسانه‌ها در همه عرصه‌ها قدرت خود را نشان داده‌اند و اجازه نداده‌اند که دشمنان مردم را نا امید و از صحنه دور کنند و در بحث انتخابات هم باید این رسالت فراموش نشود و برای دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را بکنید.

وی عنوان کرد: اصحاب رسانه باید وجهه بسیجی بودن خود را فراموش نکنند و جایگاه بسیجی بودن خود را حفظ کنند ودر بین مردم ایجاد انگیزه و امید کنند تا جذب حداکثری مردم را پای صندوق‌های رأی داشته باشیم.

اجرای ۷۵ عنوان برنامه طی هفته بسیج در نهاوند

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات