خبرهای داغ:
سرهنگ فریادرس خبر داد

اجرای ۱۱۰ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تویسرکان

همدان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۵۰۷۳
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ طیب فریادرس در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: بسیج همواره در این سال‌ها در حال رشد و تکثیر بوده چراکه بسیج بزرگ‌ترین شبکه مردمی جهان و هسته سخت انقلاب اسلامی است که تسلیم زر و زور نشده است بلکه واقعیت‌های دنیا را تغییر داده و به سمت آرمان‌ها حرکت کرده است.

وی با اشاره به خدمات سال گذشته بسیج در سطح شهرستان تویسرکان افزود: تشکیل ۷۶ صندوق قرض‌الحسنه با ۵ هزار و ۶۰۰ عضو و ایجاد ۲ هزار و ۳۰۰ شغل و ۹ تعاونی از جمله این خدمات بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به احداث ۱۵ واحد مسکونی محرومین گفت: ۱۷ واحد نیز در حال احداث و ۸۰ پروژه خرد محرومیت زدایی  انجام شده است.

وی عنوان کرد: اهدا ۴۲ سری جهیزیه، ارائه خدمات بهداشتی درمانی با حضور ۲۵ گروه پزشکی، آبرسانی به ۴۶ روستای ذیل سد خرم‌رود به همت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) استان، احداث ۱۳ پایگاه مقاومت، راه اندازی مرکز رشد و علمی دانش‌آموزان، نذرواره امید و اهداء بسته‌های معیشتی از جمله برنامه‌های شاخص اجرا شده در سال گذشته است.

فریادرس با تاکید براینکه برنامه سال جاری در قالب ۲۶ عنوان اجرا می‌شود، گفت: ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری نشست تبیینی مسائل روز در سطح ۱۳۷ پایگاه و ۲۰ اداره و سه حوزه مقاومت، اجتماع طلاب و دانشجویان، همایش تخصصی  فلسطین، تجلیل از بسیجیان نمونه شهرستان و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های این هفته می‌توان به برگزاری مسابقات ورزشی، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری میزخدمت، اختتامیه مسابقات قرآنی، تجلیل از مخترعان و مبتکران و دیدار با خانواده ۹۰ شهید بسیجی اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار