خبرهای داغ:
سرهنگ فارسی خبر داد

اهداء ۱۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در ملایر/برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در ملایر

همدان-فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: همزمان با هفته بسیج ۱۵سری جهیزیه از طرف بسیج سازندگی تهیه و بین نوعروسان نیازمندان توزیع می‌شود که ارزش هر جهیزیه ۵۰۰ میلیون ریال و در مجموع ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.
کد خبر: ۹۵۵۴۹۹۵
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی‌اصغر فارسی در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: برای راه‌اندازی کارگاه قالیبافی در امامزاده عبدالله(ع) ۳ میلیارد ریال اعتبار و برای ساختمان حوزه مقاومت امام سجاد(ع) و حضرت معصومه(س) سامن به صورت مشترک ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: برای ساخت سه باب منزل مسکونی محرومان ۱۲ میلیارد ریال اعتبار و غسالخانه روستای شیرین‌آباد نیز ۷۵۰ میلیون ریال توسط بسیج سازندگی و ۷۵۰ میلیون ریال توسط اهالی هزینه شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: عملیات اجرایی سه باب غسالخانه در سه روستاهای ملایر نیز همزمان با هفته بسیج با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: در این هفته ۱۵ سری جهیزیه از طرف بسیج سازندگی تهیه و بین نوعروسان نیازمندان توزیع می‌شود که ارزش هر سری جهیزیه ۵۰۰ میلیون ریال و در مجموع ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

فارسی با بیان اینکه در هفته بسیج بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه توسط ۲۳۲ پایگاه بسیج، ۲۰ قشر بسیج و ۱۷ حوزه مقاومت بسیج تدوین و اجرا خواهد شد، افزود: تمامی برنامه‌های هفته بسیج مردمی بوده و با هدف خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم طراحی شده است.

وی دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان، غبارروبی گلزار شهدای گمنام امامزاده عبدالله (ع)، دیدار با امام جمعه ملایر، برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی با موضوع دستاوردهای بسیج و تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات، برگزاری مسابقات ورزشی و مسابقات فرهنگی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

* اعزام ۱۲۰ دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: در هفته بسیج برگزاری یادواره‌های خانگی شهدا، اردوهای فرهنگی، راهیان پیشرفت و راهیان نور و اعزام ۱۲۰ دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب از سه منطقه آموزشی سامن، جوکار و ملایر پیش‌بینی شده است.

وی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج به اجرای نمایش‌های پاتوقی و خیابانی توسط هنرمندان بسیجی، سرکشی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و پیشکسوتان بسیجی، برگزاری صبحگاه مشترک گروه‌های جهادی و رژه اقتدار با حضور موتورسواران در سطح شهر، پویش نذر خون و برگزاری مراسم تجلیل از جهادگران عرصه پزشکی و درمان و برگزاری مراسم عصر شعر اشاره کرد.

فارسی گفت: در این هفته کلینیک سیار دامپزشکی توسط بسیج هنرمندان در سطح روستاها برای خدمت‌رسانی به مردم دایر و اردوهای جهادی پزشکی در مناطق محروم همراه با دارو در روستاهای بخش جوکار برگزار می‌شود.

وی همچنین به برگزاری یادواره‌های شهدا در هفته بسیج اشاره کرد و افزود: همایش اقتدار بسیجیان و حماسه پنجم آذر به دلیل همزمانی آن با دیدار بسیجیان با رهبر معظم انقلاب، روز سوم آذر با حضور ۲ هزار نفر از بسیجیان و همه اقشار بسیج در مسجد جامع با سخنرانی فرماندار ویژه ملایر برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر برگزاری اردوی‌های راهیان پیشرفت و بازدید دانش‌آموزان از مراکز تولیدی و صنعتی، حضور ۴۰ نفر از نخبگان و مخترعان بسیجی در مراسم تجلیل از بسیجیان علمی استان همدان و افتتاح مرکز رشد علمی و پژوهشی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در ملایر برشمرد.

وی همچنین به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و مقاومت مردم بی‌دفاع غزه اشاره کرد و گفت: ایستادگی و مقاومت مردم غزه در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی برگرفته از فرهنگ بسیجی است که هر روز بیشتر خود را نشان می‌دهد.

فارسی بسیج را امید ملت ایران و مسلمانان آزاده جهان دانست و گفت: بدون شک فرهنگ و تفکر بسیجی، پیروزی‌های جبهه مقاومت را رقم می‌زدند و مردم غزه پیروز قطعی این میدان هستند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار