خبرهای داغ:
سرهنگ بختیاری:

امروز روحیه بسیج در جنگ غزه نقش‌آفرینی می‌کند/ جنگ غزه امت اسلام را بیدار کرد

همدان- جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان امروز در جنگ نابرابر و ناجوانمردانه غزه، روحیه بسیج نقش‌آفرینی می‌کند، گفت: یکی از الطاف خفیه جنگ غزه این است که امت اسلام را بیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۵۴۸۴۰
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
امروز روحیه بسیج در جنگ غزه نقش‌آفرینی می‌کند/ جنگ غزه امت اسلام را بیدار کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ ابراهیم بختیاری در جمع حلقات صالحین بسیجیان در مریانج ضمن تبریک هفته مبارک بسیج، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمود آحاد ملت ایران عضو بسیج هستند.

وی با بیان اینکه آیات ۲۴ و ۲۵ سوره ابراهیم ناظر بر بسیج است، افزود: از ویژگی‌های شجره طیبه بسیج، ریشه‌های خیلی مستحکم آن است چراکه در جان‌ها و دل‌های مردم استوار شده و شاخ و برگ آن در آسمان‌ها در اهتزاز است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه بسیج از آغاز پیدایش آن که در ۵ آذر ماه سال ۱۳۵۸ به فرمان امام راحل بود، همواره نقش‌آفرین بوده است، ادامه داد: بسیج در طولانی‌ترین جنگ تاریخ هشت سال دفاع مقدس سربلند بیرون آمد و نشانه آن تقدیم ۲۳۰ هزار شهید گلگون کفن به انقلاب است و شاهد آن شهدای پرافتخار و سرداران شهر مریانج هستند.

وی ابراز کرد: بعد از جنگ در عرصه‌های سازندگی، اقتصادی و... هرجا که ملت ايران و انقلاب نیاز داشت، بسیج آنجا حضور یافت و امروز هم هویت بسيج به رفع نیاز مردم است.

بختیاری با بیان اینکه هرجا انقلاب و کشور نیاز داشته باشد بسیج آنجا حضور دارد و خودش را مکلف می‌داند، گفت: جنس کار و فعالیت در بسیج از جنس تکلیف است، تکلیف یعنی بدهکاری به انقلاب، بسیج له دنبال سهم‌خواهی و حزب و حزب بازی نیست بلکه دنبال خدمت صادقانه به مردم است.

وی با اشاره به اینکه این درخت تناور، به اذن خدای متعال چهار فصل سال میوه می‌دهد، افزود: امام (ره) فرمود «بسیج لشکر مخلص خداست» و مبنای کار بسیج کار برای خداوند متعال است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: امروز در جنگ نابرابر و ناجوانمردانه غزه، روحیه بسیج نقش‌آفرینی می‌کند و این جغرافیای کوچک، امروز ۴۱ روز است که ناجوانمردانه مورد حمله قرار گرفته و مقاومت می‌کند.

وی با بیان اینکه چرا طوفان الاقصی در ۷ اکتبر ۱۵ مهر اتفاق افتاد، ابراز کرد: چرایی حمله طوفان الاقصی تقویت معادله بازدارندگی است؛ از سال ۱۹۴۸ تا ۲۰۲۳ حدود ۷۵ سال است که به این مردم ظلم می‌کنند؛ محور مقاومت دارای قدرت بازدارندگی است؛ به اذن خداوند متعال انتفاضه سنگ امروز تبدیل به انتفاضه پیچیده‌ترین عملیات‌های نظامی شده است.

بختیاری با اشاره به عظمت عملیات طوفان الاقصی و با بیان اینکه رزمندگان حماس با وجود انواع ماهواره‌ها، رسانه‌ها و... یک عملیات عظیم را مخفی نگه داشتند، گفت: این یک کار اطلاعاتی فوق العاده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۳۰۰ نفر از رزمندگان و مجاهدین حماس آموزش دیده در سرزمین‌های اشغالی برای اجرای مرحله دوم حمله حضور دارند، خاطرنشان کرد: بازگرداندن قضیه فلسطین به رأس اولویت‌ها از اهداف این عملیات بود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه دشمن با راه‌اندازی جنگ روسیه و اوکراین می‌خواست در غیبتِ توجه و تمرکز رسانه‌ها و بین الملل هر کاری می‌خوهد انجام دهد و فلسطین را حذف کند، افزود: امروز فلسطین در رأس اولویت‌های جهان اسلام و حتی دنیا است و اثبات کارایی مقاومت از مزیت‌های محور مقاومت است.

وی ادامه داد: قریب دو سال نیروهای حماس کارهای اطلاعاتی انجام دادند و این عملیات را مخفی نگه داشتند و بیش از ۵ هزار موشک در ۲۰ دقیقه اول به اراضی اشغالی شلیک شد که این کارایی مقاومت است.

بختیاری با اشاره به اینکه اسلام همیشه در موضع دفاع است، ابراز کرد: رژیم صهیونیستی خود را صاحب گنبد آهنین می‌دانست و اگر پرنده در آسمان و خزنده در زمین حرکت می‌کرد سنسورها همه را  ضبط می‌کرد اما به فضل الهی از اینها عبور کردند.

وی با اشاره به تزلزل بیشتر دولت نتانیاهو و تاثیر آن بر روند عادی‌سازی روابط گفت: یکی از الطاف خفیه جنگ غزه این است که امت اسلام را بیدار کرد.

انتهای پيام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار