خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری معین:

طوفان الاقصی موجب خیزش بیداری ملت‌ها در کشورهای مختلف شد

همدان- مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان گفت: ۴۰ روز ایستادگی مردم غزه در مقابل تجهیزات چند برابری رژیم اسرائیل پیروزی و دستاورد عظیمی است، طوفان الاقصی خیزش بیداری ملت‌ها در کشور‌های مختلف را به همراه داشت.
کد خبر: ۹۵۵۴۸۶۵
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری معین در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت شهید رجبیه همدان اظهار کرد: طوفان الاقصی پیچیده‌ترین و هوشمندانه‌ترین عملیات و ضربه به هیمنه اسرائیل از زمان تشکیل تا به امروز بوده است.

 وی افزود: طوفان الاقصی، ساختار رژیم صهیونیستی را به چالش کشید؛ مقاومت ۴۰ روزه  مردم غزه همانند مقاومت ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس ستودنی و بی‌نظیر است.

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان گفت: شکل و مدل مقاومت مردم غزه نشأت گرفته از ایمان قوی و روحیه جهادی و پایبند بودن به آموزه‌های دینی و اخلاقی و تربیتی بوده است.

وی در ادامه به برکات تسخیر لانه جاسوسی و طوفان الاقصی اشاره و ابراز کرد: در سال ۱۳۵۸ یک حادثه تاریخی بزرگ رقم خورد؛ تسخیر لانه جاسوسی آمریکا یا خانه شیطان،   دو دستاورد را  به همراه داشت اول اینکه در لانه جاسوسی تمام پروژه‌های امپریالیستی و کودتا‌های کثیف علیه تمام دنیا طراحی و تئوریزه می‌شد و لانه جاسوسی توسط دانشجویان و دانش آموزان پیرو خط امام (ره) در هم کوبیده و تسخیر و نابود شد و هیمنه آمریکا درهم شکسته شد؛ دوم اینکه با این اقدام، شعار «مرگ بر آمریکا» برای همیشه در دنیا ظهور و بروز پیدا کرد.

مختاری‌معین با اشاره به اینکه طوفان الاقصی هم مانند تسخیر لانه جاسوسی دو دستاورد مهم داشت، خاطرنشان کرد:  اول، پاسخ کوبنده به چندین سال جنایت رژیم کثیف اسرائیل توسط جبهه مقاومت بود و دوم، هیمنه اسرائیل را در هم کوبید و با این اقدام دنیا فهمید که حق با فلسطین است و شعار «مرگ بر اسرائیل» در تمام دنیا به خصوص در لندن و در مقابل کاخ سفید ظهور و بروز پیدا کرد.

وی به مهمترین دستاورد‌های طوفان الاقصی اشاره و عنوان کرد: ۴۰ روز مردم غزه با قدرت ایمانشان در مقابل تجهیزات چند برابری رژیم اسرائیل ایستادند، این یک پیروزی بزرگ و یک دستاورد عظیم محسوب می‌شود، طوفان الاقصی خیزش بیداری ملت‌ها در کشور‌های مختلف را به همراه داشت.

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان ادامه داد: این خیزش بیداری ملت‌ها، مقدمات به سمت تشکیل تمدن نوین اسلامی را رقم خواهد زد، روحیه مقاومت جان تازه‌ای به خود گرفت و ثابت کرد که فلسطین و مقاومت زنده و پویا است و دنیا فهمید که اسرائیل شکست‌پذیر است، یعنی گنبد آهنین کارایی ندارد و می‌شود از آن عبور کرد.

وی اضافه کرد: همچنین روحیه مقاومت افزایش پیدا کرد، زن و بچه، کوچک و بزرگ و پسر جوان از مال و جانشان مثل دفاع مقدس ما گذشتند، ملت فلسطین مانند ملتی تسلیم پذیر و ذلیل ظاهر نشدند، بلکه همانند ملتی بالنده، شجاع و بافکر و مقاومت، حکومت و دولت کنونی و اسرائیل را به چالش کشیدند و دنیا فهمید که جبهه فلسطین حق و رژیم اسرائیل باطل است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار