خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان:

پیروزی در همه زمینه‌ها نیازمند تفکر بسیجی و جهادی است

همدان-در بیانیه سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان آمده است: ایران اسلامی برای رسیدن به چشم‌اندازهای نو نیازمند اراده قوی‌ بسیج است و پیروزی در همه زمینه‌های کشور نیازمند تفکر بسیجی و جهادی است.
کد خبر: ۹۵۵۵۸۳۰
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴

همدان-در بیانیه سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان آمده است: در حال حاضر ایران اسلامی، نیاز به حضور بیش از پیش و با همت و اراده قوی‌تر بسیج برای رسیدن به چشم‌اندازهای نو دارد و پیروزی در همه زمینه‌های کشور نیازمند تفکر بسیجی و جهادی است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته بسیج، یادآور روزهای مبارکی است که با عنایت خداوند متعال، امام خمینی(ره) در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نهال این نهاد مقدس، یعنی بسیج مستضعفین را در کشور اسلامی ایران کاشت و امروز پس از گذشت ۴۴سال به شجره ی طیبه ی تنومندی تبدیل شده که اصل آن ثابت و فرع آن در آسمان هاست.

بسیج یکی از گرانبهاترین و بی نظیرترین یادگارهای امام راحل(ره) است که با مجاهدتها و فداکاریهای بسیار مردم ولایت مدار و انقلابی،خدمات ارزشمندی را برای کشور به ثمر رسانده است .

قطعا حضور نیروهای کارمند انقلابی و بسیجی در بدنه قوای سه گانه مجریه، مقننه و قضائیه در بین آحاد مردم نقش موثری در خدمت رسانی و ایجاد رضایتمندی در جامعه را داشته و در حال حاضر نیز ایران اسلامی، نیاز به حضور بیش از پیش و با همت و اراده قوی‌تر این قشر مهم برای رسیدن به چشم‌اندازهای نو دارد و پیروزی در همه زمینه‌های کشور نیازمند تفکر بسیجی و جهادی است.

ما مدیران و کارمندان بسیجی ادارات استان همدان، ضمن تجدید پیمان با آرمان های بلند امامین انقلاب، شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران در هفته بسیج، اعلام می داریم که در جهت حفظ و اقتدار نظام جمهوری اسلامی از هیچ کوششی مضایقه ننموده و همگام با دیگر بسیجیان اقشار مختلف جامعه در راه حفظ آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری و نیز شهدای گرانقدر تا آخرین نفس و قطره خون برای زمینه سازی ظهور حضرت حجت(عج) تلاش وافر خواهیم داشت.

امید آن داریم به زودی، پرچم جمهوری اسلامی که متبرک به خون شهدای این ملت است با دعای خیر و دستان پر برکت رهبر فرزانه انقلاب، به دستان با کفایت حضرت صاحب الزمان (عج) برسد.

ان شاالله

سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار