خبرهای داغ:
حجت الاسلام دارابی:

حیا یکی از ویژگی‌های دختران حاج قاسم و ولایی است

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: حیا یکی از ویژگی‌های دختران حاج قاسم و ولایی است که در کنار بقیه عبادات معنا می‌شود و اگر دختران ما با خدا و با حیا باشند بیمه می‌شوند .
کد خبر: ۹۵۹۸۳۹۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمدولی دارابی در اجتماع دختران بنات المقاومه (دختران حاج قاسم) در نهاوند ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر اظهار کرد: در مقام دختر همین بس که پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند در هر روز ۱۲ برکت و رحمت الهی بر خانه‌ای که در آن، دختران زندگی می‌کنند نازل می گردد و آن منزل مورد زیارت و دیدار ملائکه قرار می‌گیرد و آن ملائکه برای پدر آن دختران در هر روز و شب ثواب عبادت یک سال را در نامه عمل او می‌نویسند.

وی گفت: زمانی که حضرت زهرا (س) به دنیا آمدند، خداوند با نزول سوره کوثر بر پیامبر(ص)، به وی فرمودند، یا نبی ما به تو کوثر عطا کردیم، کوثر خیر کثیر و رحمت الهی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر افزود: بعدها حضرت زهرا (س) ام الائمه و سرسلسله نورانیت می‌شود، همان خیر کثیر و این یعنی خدا نگاه ویژه‌ای به پیامبر(ص) داشته که کوثر را به او عطا کرده، و این یعنی دختر خیر کثیر و رحمت الهی است.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های یک دختر زهرایی، ولایی و حاج قاسمی بیان کرد: حیا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دختران است که خداوند در قرآن برای دختران حضرت شعیب بکار می‌برد.

دارابی گفت: حیا یکی از ویژگی‌های دختران حاج قاسم و ولایی است که در کنار بقیه عبادات معنا می‌شود و اگر دختران ما با خدا و با حیا باشند بیمه می‌شوند .

وی عنوان کرد: امروز خدا و امام زمان(عج) از شما دختران عفت و حجاب و حیا می‌خواهند، کاری نکنید که نظر خدا و امام زمان (عج) را برگردانید، رضایت خدا و امام زمان(عج) شیرین‌تر از رضایت دیگران است، سعی کنید خودتان را از نگاه خدا دور نکنید، چراکه امروز با حجاب و با حیا بودن راه و روش پیامبران و شهدا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات