خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام موحدی:

ولایت باوری و ولایت مداری هنر آیت الله رئیسی بود

همدان-امام جمعه اسدآباد گفت: ولایت باوری و ولایت مداری هنر آیت الله رئیسی بود و این امر موجب شد که غیرتمندان منطقه جبهه متحد مقاومت تشکیل بدهند و این جبهه مقاومت امروز به جبهه توانمندی در منطقه تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۶۰۰۹۶۸
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام مرتضی موحدی در مراسم گرامیداشت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید ایران و همراهان ایشان در مسجد جامع شهر اسدآباد  با اشاره به اینکه شهید آیت الله رئیسی اثبات کرد با کار جهادی می‌توان کارهای بزرگی انجام داد که همواره در تاریح ماندگار بماند، اظهار کرد: اقدامات ارزنده شهید رئیسی در دولت سیزدهم نوید بخش آینده‌ای روشن برای کشور است.

وی با اشاره به مردمی بودن شهید آیت الله رئیسی، خاطرنشان کرد: این مردم داری و خدمتگزاری و تلاش همواره باید سرلوحه و الگو همه مدیران و مسئولان در تعامل با مردم باشد.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه مردم قدر انسان‌های مخلص خدا را می‌دانند، افزود: به طور قطع این قدردانی و ابراز ناراحتی مردم برای شهید رئیسی موجب برکات وافر برای کشور ایران اسلامی خواهد بود.

وی اظهار کرد: حضور پر عظمت، با اخلاق، با معرفت و با عزت شهید آیت الله رئیسی در سازمان ملل برای ما موجب عزت شد.

موحدی تصریح کرد: ولایت باوری و ولایت مداری هنر آیت الله رئیسی بود و این امر موجب شد که غیرتمندان منطقه جبهه متحد مقاومت تشکیل بدهند و این جبهه مقاومت امروز به جبهه توانمندی در منطقه تبدیل شده است.

وی گفت: شهید رئیسی دشمن ستیز و دشمن صهیونیسم بود و دیپلماسی موفقی که شهید رئیسی به کار گرفت صدای استکبار را امروز درآورده است.

* برای تداوم اهداف رئیس جمهور شهید باید خدمتگزار مردم باشیم

فرماندار اسدآباد هم با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی به قشر محروم جامعه توجه ویژه‌ای داشت، افزود: شهید جمهور همواره در بین مردم بود و در سفرهای استانی مختلف خود به حضور در مناطق محروم جامعه و رسیدگی به مشکلات آنان اهتمام بسیار داشت.

حسین علی شرکایی خاطرنشان کرد: برای تداوم اهداف رئیس جمهور شهید باید در این مسیر تلاش‌ها را مضاعف کرده و مانند این شهید بزرگوار خستگی ناپذیر خدمتگزار مردم باشیم.

وی یادآور شد: دست پاکی، مردمی بودن، اخلاص، ولایت مداری، دینداری، شجاعت، تلاش و خدمت صادقانه تنها نمونه ای از مشخصات بارز رئیس جمهور شهید و هیات همراه وی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار