خبرهای داغ:
اسماعیلی:

جشن واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در ملایر برگزار می‌شود

همدان-فرماندار ویژه ملایر گفت: زمین نهضت ملی مسکن در این شهرستان تامین شده و طی روزهای آینده جشن واگذاری زمین به متقاضیان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۶۱۲۲
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در جلسه شورای تامین مسکن شهرستان ملایر از جشن آغاز واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: زمین نهضت ملی مسکن در این شهرستان تامین شده و طی روزهای آینده جشن واگذاری زمین به متقاضیان برگزار می‌شود.

وی افزود: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از اَبَر پروژه‌های این شهرستان باید با دقت و سرعت پیش برویم.

فرماندار ویژه ملایر اظهار کرد: پروژه نهضت ملی مسکن یکی از فرصت‌های طلایی برای رشد و توسعه شهرستان ملایر در تمام مراکز بخش‌ها، شهرها و شهر ملایر است.

وی تاکید کرد: تمام ارگان‌هایی که در زمینه نهضت ملی مسکن در شهرستان ملایر مسئولیت دارند باید برای سرعت بخشیدن این پروژه ملی به وظایف خود عمل کنند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه به زودی فازهای اجرایی و جشن واگذاری زمین‌های نهضت ملی مسکن را در سراسر شهرستان آغاز خواهیم کرد، ادامه داد: طبق نظرسنجی‌های انجام شده، برای ۲ شهرک نهضت ملی مسکن نام‌های «ایمان و امید» انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه بزرگ نهضت ملی مسکن موجب رضایت‌مندی مردم و خانه‌دار شدن اقشار مختلف مردم در این شهرستان خواهد شد، گفت: دولت برنامه ویژه‌ای برای تامین مسکن نیازمندان دارد که جزییات آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار