خبرهای داغ:
اسماعیلی:

نباید اعتماد و امید مردم را هزینه اهداف شخصی خود کنیم

همدان-معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: همه ما باید برای مردم، کشور و نظام هزینه دهیم، نه اینکه کشور و امید مردم را برای اهداف شخصی خود هزینه کنیم.
کد خبر: ۹۵۹۹۲۸۸
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
نباید اعتماد و امید مردم را هزینه اهداف شخصی خود کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در جمع اعضای بسیج رسانه شهرستان ملایر با بیان اینکه شاهد یک انتخابات رقابتی و باشکوه در ملایر بودیم، اظهار کرد: فصل رقابت تمام شده است و باید با همدلی برای آبادانی و پیشرفت شهرستان تلاش کنیم.

وی با اشاره به برخی بداخلاقی‌ها در انتخابات، گفت: همه ما باید برای مردم، کشور و نظام هزینه دهیم، نه اینکه کشور و امید مردم را برای اهداف شخصی خود هزینه کنیم.

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: در حالی‌که دشمنان برای مشارکت ۱۰ تا ۱۵ درصدی برنامه‌ریزی کرده بودند، دلسوزان ایران و انقلاب و در راس مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری مردم اصرار داشتند و تلاش کردند، و به لطف خداوند شاهد حضور قابل قبول مردم در انتخابات و افزایش مشارکت نسبت به دوره قبل بودیم.

وی عنوان کرد: در این دوره شاهد یکی از سیاسی‌ترین و رقابتی ترین انتخابات‌های ادوار ملایر بودیم.

اسماعیلی ضمن عرض تبریک به حجت الاسلام «احد آزدیخواه» و «احمد آریایی‌نژاد» منتخبان مردم ملایر در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد: فصل جدیدی از همکاری، وفاق، کار و تلاش برای مردم در این شهرستان آغاز شود و مردم بیش از پیش طعم شیرین خدمت را احساس کنند.

وی خاطرنشان کرد: در دور اول انتخابات همانند سایر ادوار گذشته شکایاتی وجود داشت و در مجموع ۴ نفر از داوطلبان شکایت و اعتراض خود را در موعدهای قانونی ثبت کردند، لیکن هیچ‌گونه سندی ارائه نشد.

فرماندار ویژه ملایر افزود: در این میان و در شرایط خاص بعد از انتخابات، بعضی از دوستان خوب ما  احساساتی شدند و برخی دیگر هم با اغراض مختلف حرف‌هایی زدند، لیکن شورای نگهبان پس از بررسی‌های لازم صحت انتخابات را تایید کرد.

وی گفت: دور دوم انتخابات مجلس نیز با تهمیداتی که صورت گرفت و با تلاش‌های ستودنی اعضای شورای تامین، هیئات اجرایی، بازرسی و نظارت و بیش از ۳۵۰۰ نفر از دست اندرکاران مردمی، در صحت، سلامت و امنیت کامل برگزار شد.

اسماعیلی تصریح کرد: لازم می دانم از حضور دشمن شکن مردم شریف شهرستان در هر دو مرحله انتخابات دیگر بار تشکر کنم، بعلاوه از زحمات شبانه روزی همه مجریان خستگی ناپذیر، ناظران دلسوز، اعضای شورای تامین شهرستان و فعالین رسانه کمال قدردانی را دارم.

در این مراسم شهرام ذبیحی، مسئول بسیج رسانه شهرستان ملایر با اهداء لوحی از زحمات فرماندار و شورای تأمین شهرستان ملایر در راستای برگزاری انتخابات و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی برای حضور حداکثری مردم تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار