خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری:

فرهنگ ایثار و شهادت باید در حوزه کتاب ماندگار باشد

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: چاپ کتاب در حوزه شهدا باید برای نسل جوان ادامه داشته و فرهنگ ایثار و شهادت در حوزه کتاب ماندگار باشد.
کد خبر: ۹۵۵۸۴۵۰
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در مراسم رونمایی از کتاب «انقلاب اسلامی در نهاوند» ضمن گرامیداشت یاد امام (ره) و شهدا و تبریک هفته بسیج اظهار کرد: امسال دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان برگزار شد که در این راستا یکی از کارهایی که در دستور کار قرار گرفته شد، چاپ کتاب بود .

وی گفت: در حوزه شهدا در سطح شهرستان نهاوند سه کتاب تا پایان سال به نتیجه خواهند رسید که تا کنگره بعدی این کارها ادامه خواهند داشت.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه کتاب سرداران شهرستان نهاوند، شهدای فرهنگی و شهدای شهرستان نهاوند در آینده نزدیک به چاپ خواهند رسید، افزود: چاپ کتاب در حوزه شهدا باید برای نسل جوان ادامه داشته و فرهنگ ایثار و شهادت در حوزه کتاب ماندگار باشد.

وی در خصوص کتاب انقلاب اسلامی در نهاوند گفت: امروز در راستای کنگره ۸ هزار شهید استان همدان رونمایی و نقد و بررسی کتاب انقلاب اسلامی در نهاوند را با حضور دکتر محمدحسین رجبی دوانی رئيس بنیاد ایران شناسی داریم که به بررسی تحولات شهرستان نهاوند در دوره پهلوی و واکاوی زمینه‌های حضور این شهرستان در انقلاب اسلامی پرداخته است، و امیدواریم کتاب‌های بیشتری در حوزه‌های مختلف در نهاوند چاپ و در اختیار کتابخوانان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات