خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حاجی صادقی:

شهید بزرگ‌ترین پرچمدار جهاد تبیین است

همدان- نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه شهید بزرگ‌ترین پرچمدار جهاد تبیین است،گفت: منطق شهید منطق سیدالشهدا است، منطق شهید منطق هیهات من الذله است؛منطق شهید منطق پیروزی مردم غزه است.
کد خبر: ۹۵۴۶۳۶۴
|
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در آخرین شب از اجلاسیه دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان که با حضور مسئولین و خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و طلاب و علما در ورزشگاه ۶ هزار نفری شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکریم که ما را میهمان شهدا کرد.

وی با بیان اینکه در اینگونه مجالس احساس میهمانی داشته باشید برای میزبانی که خود مهمان خداست و شکر خدا را بر این نعمت از آنجا که این مجالس برای آن است که ما از شهدا کسب حیات کنیم، افزود: باور ما این است شهید فقط زنده نیست و حیات ندارد بلکه حیاتبخش است، ما آمده‌ایم از آنها کسب حیات کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه خدا را شاکرم در دوران دفاع مقدس به مدت طولانی در خدمت لشکر انصار الحسین(ع) بودم، گفت: شهادت بزرگ‌ترین و عالی‌ترین پاداش و هدیه الهی به بندگان برگزیده و ممتاز خدا است؛ شهادت پاداش و هدیه الهی است، شهید یعنی کسی که حیات مادی داد و خدا به او حیات طیبه داد، حیاتی که فنا و مرگ و آلودگی ندارد، حیاتی که انسان را در این عالم نگه نمی‌دارد بلکه او را در جوار الهی می‌برد.

وی با اشاره به اینکه شهید به هدف خلقت رسید، شهید میهمان خداست، بیان کرد: چه زیباست منطق شهادت در قرآن؛ منطق شادی و پیروزی و حیات و به مقصد رسیدن است؛ شهید بشارت دهنده است و پیام شهید برای ما جامانده‌ها این است اگر با خدا و مسیرتان ایثار و شهادت باشد نگران آینده نباشید و از هیچ قدرتی نترسید.

حاجی صادقی با بیان اینکه شهید بزرگ‌ترین پرچمدار جهاد تبیین است، گفت: منطق شهید منطق سیدالشهدا است، منطق شهید منطق هیهات من الذله است؛ منطق شهید منطق پیروزی مردم غزه است،  منطق جوان فلسطینی است که امروز با مظلومیت ایستاده تا رژیم صهیونیست را نابود کند.

وی بیان کرد: با برگزاری این جلسات می‌خواهیم خود را به جایی برسانیم، شهدا نیازی به این جلسات ندارند و ما با تمام وجود و اخلاص به این شهدای شاخص، گمنام و بسیجی استان عرض می‌کنیم شما برای ما دعا کنید شما گام بزرگ را برداشتید و چله اول انقلاب را با پیروزی به اینجا رساندید، برای ما دعا کنید که وارثان خوبی برای شما باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شهید پیام و مطالبه دارد، گفت: پیام بزرگ شهید استقامت در صراط مستقیم است.

وی ادامه داد: ما مظلومیت و فشار را تحمل می‌کنیم اما انقلاب را که وثیقه الهی است برای نهضت ظهور، رها نمی‌کنیم.

حاجی صادقی عنوان کرد: ما اهل انقلاب اسلامی هستیم‌ که همه فشارها را می‌بینیم و امتحان می‌شویم، اما عالم را آماده نهضت ظهور می‌کنیم؛ گروهی از مشرق زمین قیام کرده و مقدمات نهضت ظهور را فراهم می‌کنند آن امت شما هستید و پشت سر آنها شهدا و خانواده آنها هستند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سال گذشته در دیدار با خانواده شهدا تمام صحبت خود را متمرکز بر خانواده شهدا کرد، بیان کرد: شهید، سختی و دشواری عملش تا لحظه‌ای بود که به اوج شهادت رسید اما خانواده او باید سال‌ها جهاد و مبارزه کند، قدردان آنها باید باشیم، مادران و پدران شهدا و همسران آنها که همسنگر بودند و در این استان همسنگری و همراهی کردند که آنها در میدان پیروز شدند و به شهادت رسیدند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در این سه شب از شهدای شاخص خوب صحبت شد و حاج حسین همدانی را بین شهدا و همسنگران ممتاز می‌بینیم، با اشاره به شهدای گمنام و اقشار بسیج ابراز کرد: فرماندهی به برکت حضور نوجوانان و جوانان و رزمندگان در همه اقشار جامعه بود؛ اگر امروز رهبر ما با قدرت بر سر استکبار فریاد می‌زند، اگر امروز حزب الله و جبهه مقاومت به آمریکا وعده می‌دهد که نابودی شما را جشن می‌گیریم به برکت خون این شهدا است.

وی با اشاره به اینکه ما ۲ هزار و ۷۰۷ شهید بسیجی داریم که تک تک اینها شهدای برجسته هستند، گفت: شهدای دانش آموز و فرزندان مرکز تمدن اسلامی و ایرانی، الگوی شما یک هزار و ۷۴ دانش آموز شهید است؛ اصناف، بازاریان و کسبه الگو و حجت شما یک هزار و ۶۱۸ شهید هستند، ورزشکاران ۱۷۰ شهید مایه افتخار است که باید به آنها ببالید و شهدای دانشجو که ۱۵۲ شهید است.

حاجی صادقی با بیان اینکه معلم حقیقی این شهدا هستند و الگوی هر صنفی، باید شهدای برجسته آن صنف باشد، تصریح کرد: همچنین شهدای روحانیت، همدان اولین استانی است که به برکت مدیریت فوق العاده حجت الاسلام موسوی همدانی نماینده امام(ره) که شخصیت برجسته‌ای بود و یکی از کارهای بزرگ ایشان این بود که روحانیت را سازماندهی شده به جبهه اعزام کرد.

وی ادامه داد: شما شهدای برجسته ای دارید، ۱۱۵ شهید روحانی دارید که باعث ابقای حوزه‌های علمیه هستند، طلاب باید درس را در محضر اینها بیاموزند؛ زنان قهرمان شهیدپرور ۲۹۳ شهید تقدیم کردند و باید به تک تک آنها درود فرستاد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: شهیدان بسیجی،  پاسدار، ارتشی، انتظامی و اقشار دارید اما بیش از همه شهدای نوجوان و جوان و زن در این جامعه برجسته  هستند؛ ما روزهای مهمی را سپری می‌کنیم و در جبهه مقاومت پیروزی‌های بزرگی به دست آوردیم.

وی بیان کرد: استکبار اعتراف دارد، مرگ رژیم اشغالگر نزدیک است اما ما از همین جا به آنها پیام می‌دهیم فرزندان فلسطینی‌ها مظلوم هستند اما شما آنها را می‌کشید، ما با اینها آشناییم صدام هم همین کار را کرد و فریاد می‌زنیم والله جبهه مقاومت تا پیروزی نهایی هرگز آرام نخواهد نشست.

حاجی صادقی خاطرنشان کرد: ما به شما می گوییم مدتی قبل برادران ما در سپاه قدس به شما شهروندان اسراییلی گفتند خانه‌های خود را بفروشید، لبخند زدید، حالا بدانید این طوفانی است که آغاز شده و این موج بلندی است که به برکت شهدا آغاز شده و جز به پیروزی ختم نمی‌شود.

وی با بیان اینکه آزادی قدس، آرزوی دست یافتنی است، خطاب به رژیم صهیونیست گفت: مرگ شما را هم جشن خواهیم گرفت؛ این امت نسبت به ولایت امیدوار است و به شما وعده می‌دهیم که ما نخواهیم گذاشت مانند عاشورا فرزندان رسول(ص) را به شهادت برسانید؛ امروز ما هستیم و ایستادگی می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: حرف و پیام ما این است، ندای زنان ما همان است که حضرت زینب(س) فریاد زد؛ جلسه یزید که به خیال خود جلسه مرگ اسلام است جلسه مرگ یزید شد.

وی خاطرنشان کرد: با شهدا پیمان می‌بندیم با یاران امام حسین (ع) می‌‌مانیم و حضرت زینب(س) به ما یاد داد از ظهر عاشورا تا ظهور امام زمان(عج) که مرحله دوم عاشوراست کوتاه نمی‌آییم، ما یاران او هستیم؛ ما شهدای بسیاری دادیم و هر یک از این شهدا برای ما عظمت دارند؛ جلسات را باید حسینی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار