خبرهای داغ:
سردار فرجیان زاده:

پیکره رژیم صهیونسیتی در طوفان الاقصی به لرزه افتاد

همدان-معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه در عملیات طوفان الاقصی پیکره رژیم صهیونسیتی به لرزه افتاد، گفت: زلزله‌ای که در ۱۵ مهر ماه رقم خورد همه سازه‌های رژیم صهیونسیتی را به هم ریخت.
کد خبر: ۹۵۴۶۵۶۱
|
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار سعید فرجیان زاده در آیین رونمایی از یادمان شهدای ساختمان نمایندگی ولی فقیه سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان ضمن تبریک رزمندگان غزه در شکست ارتش پوچالی رژیم ناپاک صهیونیستی اظهار کرد: پیروزی رزمندگان فلسطینی بی نظیر بود و حماسه بزرگی را رقم زدند.

وی با بیان اینکه در عملیات طوفان الاقصی پیکره رژیم صهیونسیتی به لرزه افتاد، افزود: زلزله‌ای که در ۱۵ مهر ماه رقم خورد همه سازه‌های رژیم صهیونسیتی را به هم ریخت و به دشمنان استکباری جهان اسلام و رژیم صهیونسیتی فهماند که تنها قدرت الهی است که بر همه ساز و برگ و توان نظامی برتری دارد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت ایمان و تقوای جوانان انقلابی فلسطین این پوچ بودن ارتش اسرائیل را به نمایش گذاشت.

وی در ادامه به برنامه‌های دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان اشاره کرد و گفت: همدان به دلیل برگزاری دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان معطر به نام و آوازه شهدا شده و در سراسر استان طنین انداز شده است.

سردار فرجیان زاده اضافه کرد: کار برای شهدا جهاد است و هر اقدامی که در مسیر زنده کردن نام شهدا باشد، جهاد است.

وی خاطر نشان کرد: یاد شهدا انقلاب را زنده و پویا نگه می‌دارد و باید تلاش شود تا فضای کار فضای شهدایی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات