خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

روحانیت باید در کنار مردم باشد و آگاه‌سازی کند

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه بیان افتخارات نظام جمهوری اسلامی یک وظیفه است و در کنار آن باید مطالبه‌گر هم بود، گفت: روحانیت باید در کنار مردم باشد و آگاه‌سازی کند.
کد خبر: ۹۵۶۷۴۹۴
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در جمع طلاب حوزه علمیه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان تویسرکان اظهار کرد: مقام معظم رهبری در آخرین دستوری که به طلاب دادند موضوع جهاد تبیین بود که فرمودند فریضه فوری و همگانی برای نیروهای مسلح و روحانیت که دوبال اصلی نظام هستند؛ آیا ما همانند شهید مدنی که به امر ولی خود عمل کرد، توانسته‌ایم به دستور ولی خود عمل کنیم؟ آیا به این واجب و فریضه عمل کرده‌ایم؟

وی افزود: آیا در مساجد، محافل، ادارات، پایگاه‌ها، هیئت‌ها و روضه‌ها از نظام اسلامی دفاع کرده‌ایم و توانسته‌ایم توفیقات انقلاب اسلامی را بیان کنیم و حقایق نظام را برای مردم تشریح کنیم؛ حقایقی که مانند خورشید نورافشانی می‎کند و روحانیت باید حقایق را بیان کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به پنج مؤلفه قدرت در جهان گفت: سیاستمداران بین‌المللی پنج مؤلفه قدرت از قبیل قدرت نظامی، قدرت بین المللی، امنیت داخلی، اقتصادی و فرهنگی برای هر کشور مطرح می‌کنند.

وی عنوان کرد: ما در سه مؤلفه نظامی، بین المللی و امنیت داخلی در اوج هستیم چراکه تحت فرماندهی، فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری است اما در دو مؤلفه اقتصاد و فرهنگی چون در اختیار دولت‌ها است و تحت نظارت رهبری نیست با مشکل مواجه هستیم.

نجاری با بیان اینکه بیان افتخارات نظام جمهوری اسلامی یک وظیفه است و در کنار طرح و ارائه توفیقات نظام باید با بیان مشکلات مطالبه‌گر هم بود، گفت: روحانیت باید در کنار مردم باشد و آگاه‌سازی کند.

وی تصریح کرد: اگر مردم و طلاب ما تحلیل درست از دشمن و نقشه‌ها واهداف او نداشته باشند در موضوعات مختلف دچار تردید می‌شوند و اینجا است که اهمیت و ارزش جهاد تبیین مشخص می‌شود.

روحانیت باید در کنار مردم باشد و آگاه‌سازی کند

روحانیت باید در کنار مردم باشد و آگاه‌سازی کند

روحانیت باید در کنار مردم باشد و آگاه‌سازی کند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار