خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه از برگزاری جلسه اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر و اجرای مداوم طرح سفیران مهر همراه با تذکر لسانی در خیابان سطح شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۹۴۴۳
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه محرم، جلسه اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار شد.

سمیه ادهم در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای برنامه ها ابلاغی پایگاه های مقاومت بسیج، گشت تیم امر به معروف پایگاه به صورت مداوم در جهت اجرای طرح سفیران مهر در صحنه حضور داشته و همزمان با ماه محرم نیز در محدوده خیابان محرم شرقی، خیابان محرم غربی، خیابان ارسطو، مسجد امام هادی و میدان ولی عصر (عج) حضور یافته و ۲۳ مورد تذکر لسانی انجام شد.

او افزود: همچنین گشت سفیران مهر، در این محدوده در طی زمان های برگزاری دسته های عزاداری با انجام ۷۲ مورد تذکر لسانی برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) ادامه داد: جلسه هیئت اندیشه ورز پایگاه نیز در روز ششم ماه محرم الحرام با موضوع بررسی روند رسیدگی به پرونده های عادی و راکد با حضور اعضا تشکیل و مسوول نیروی انسانی در خصوص عرصه ها و برنامه ریزی رزمایش جهادگران فاطمی ۳ به نکاتی اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار