خبرهای داغ:

مراسم باشکوه روز عاشورا و نماز جمعه عاشورایی در سرخه برگزار می شود

مسوول ستاد نماز جمعه شهرستان سرخه از برگزاری مراسم عزاداری در روز عاشورا همراه با اقامه نمازجماعت در مصلی نماز جمعه سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۹۷۸۴
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، هرساله همزمان با روز عاشورا، مراسم عزاداری و سوگواری سیدالشهدا همراه با اقامه نماز جماعت در مصلی نماز جمعه سرخه برگزار می شود.

 محمد حمزه مسوول ستاد نماز جمعه شهرستان در خصوص جزئیات این برنامه اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال روز عاشورا با روز جمعه مقارن شده است نماز جمعه این هفته با عنوان نماز جمعه عاشورایی به امامت حجت‌الاسلام والمسلمين مهدی اشرف امام جمعه شهرستان اقامه می شود. (ساعت شروع مراسم متمرکز عزاداری ساعت نه و چهل و پنج دقیقه صبح است).

او افزود: مقدمات کار جهت آسایش خواهران عزادار حسینی در محل اقامه نماز خواهران به همت ستاد نماز جمعه شهرستان سرخه با همکاری سپاه ناحیه سرخه جهت نصب سایه بان فراهم و تلویزیون شهری نیز جهت بهره برداری بهتر خواهران عزادار از مراسم عزاداری در محل تکیه امام حسین (ع) نصب خواهد شد و مراسم داخل حسینیه شهدا به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

مسوول ستاد نماز جمعه ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است که مراسم روز عاشورا با شکوه هرچه تمام برگزار و برادران و خواهران عزادار بهترین بهره را از مراسم ببرند.

حمزه در خصوص پوشش تصویری مراسم روز عاشورا و نماز جمعه عاشورایی بیان داشت: امسال نیز همچون سال های گذشته مراسم متمرکز عزاداری، اقامه نماز و نخل گردانی به صورت زنده از شبکه استانی پخش خواهد شد و عکاسان و خبرنگاران شهرستان جهت تصویر برداری با روابط عمومی ستاد نماز جمعه سرخه علی حمزه (09123328774) هماهنگی و کارت تردد خود را دریافت نمایند.

او در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همراهی و همکاری عزاداران حسینی از عزاداران درخواست کرد سجاده، زیرانداز و مهر نماز به همراه داشته باشند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار