خبرهای داغ:
مسوول تعلیم و تربیت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از برگزاری کلاس های متنوع تابستانه در جهت ایجاد اوقات مفرح و شاد برای بسیجیان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۳۴۵۵
|
۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با آغاز فصل تابستان، کلاس های طرح تابستانه نو+جوانه های صالحین با هدف غنی سازی اوقات فراغت در تابستان در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه آغاز به کار کرد.

صدیقه امامی مسوول تعلیم و تربیت این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ثبت نام طرح نوجوانه های صالحین همراه با کلاس های متنوع در جهت غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) انجام و کلاس ها از اول تیر ماه آغاز شد‌ه است.

او افزود: کلاس های تابستانی امسال با نام نو+جوانه ها با ثبت نام در رشته های مختلف مهارتی، هنری، علمی پژوهشی، ورزشی، علوم قرآنی و غیره با استقبال گسترده بسیجیان انجام شد.

مسوول تعلیم و تربیت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: این کلاس ها شامل دوره های روخوانی و روانخوانی قرآن، یوگا در رده بزرگسالان، نقاشی ویژه کودکان، خلاقیت و کاردستی، عروسک بافی در همه سنین، حلقه کتابخوانی با نام یار مهربانم، تفسیر نهج البلاغه، خطاطی، آموزش تفنگ بادی جهت دسته رزمی، کیک و شیرینی پزی و خیاطی نیز بوده و ثبت نام ها انجام شده است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار