خبرهای داغ:
به مناسبت هفته مواد مخدر کارگاه آموزشی پیشگیری و آشنایی با مواد مخدر به همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت آسیه (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۳۲۴۸
|
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت هفته مواد مخدر به منظور آشنایی با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب های آن، کارگاه آموزشی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در  مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برپا شد.

این کارگاه با حضور ستوان یکم علیشاه پلیس آگاهی و سروان علی کریمی رئیس کلانتری سرخه برگزار و شرکت کنندگان در این کارگاه با مضرات و عوارض مصرف مواد مخدر، راهبردهای پیشگیری اولیه از اعتیاد، مهارت‌های زندگی و سبک زندگی سالم آشنا شدند.

کریمی در این جمع، هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را، یادگیری چگونگی سبک زندگی سالم، کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از سوء مصرف موادمخدر و روان گردان ها عنوان کرد.

در ادامه ستوان یکم علیشاه به معرفی مواد مخدر، علت های رو آوردن به آن، انگیزه های شیوع اعتیاد، روش های تشخیص و نحوه استفاده از این مواد توسط افراد پرداخت.

همچنین از مردم محله خواسته شد در صورت رویت مورد مشکوک حتما به پلیس آگاهی اطلاع دهند. در این کارگاه حضار از نزدیک با انواع مخدر آشنا و همچنین بروشورهای آموزشی نیز در اختیار آنها قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار