خبرهای داغ:

فاجعه هفتم تیر سند جنایات منافقین کوردل است

مسوول تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: مرتکبین این جنایت عظیم بار دیگر اثبات کردند که ضمن حقارت و زبونی خودشان قدرت رویارویی مستقیم با انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران را ندارند.
کد خبر: ۹۵۲۲۹۸۰
|
۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

در آستانه هفته تیر و در راستای بزرگداشت یاد و خاطره شهدای این واقعه و شهید مظلوم دکتر سیدمحمدبهشتی، حجت الاسلام و المسلمین سید مسعود موسویان مسوول تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار با اشاره به آیه «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ» (سوره آل عمران ۱۶۹) اظهار کرد: فاجعه هفتم تیر برگ دیگری از سند جنایات منافقین کوردل و دشمنان انقلاب اسلامی ایران است.

او افزود: مرتکبین این جنایت عظیم بار دیگر اثبات کردند که ضمن حقارت و زبونی خودشان قدرت رویارویی مستقیم با انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران را ندارند.

مسوول تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با بیان اینکه شهدای این حادثه افرادی بودند که پایبندی به اصول و منطق و ارزش ها را سرلوحه اقدام و عمل خود کرده بودند، افزود: سرآمد همه این شهدا، در راس شهید بزرگ آیت الله بهشتی (ره) است. او شاگرد و ثمره ی تربیت تشکیلاتی حضرت امام خمینی (ره) بود.

موسویان خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) درباره این شهید فرمودند: شهید بهشتی (ره) دانشمند مدیر و مدبر بود، مردم او را نشناختند؛ مردم وقتی بیدار شدند که بهشتی (ره) در کار نبود.

او خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله) می فرمایند: شهید بهشتی یک انسان معتقد، مومن، مخلص، صادق و جدی در کار بود.

مسوول تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با بیان اینکه متاسفانه همچنان ما شهید بهشتی (ره) را به طور کامل به مردم معرفی نکرده ایم، گفت: با عدالت و تقوا و پابندی به اصول و ارزش ها و در عین داشتن مسئولیت های بزرگ و حساس و خطیر در کف میدان جهاد تبیین ، حضور فعال و اثر گذار داشت که دشمن حضور او را تحمل نکرد و دست به این جنایت بزرگ زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار