خبرهای داغ:
جلسه ماهانه فرماندهان پایگاه های خواهران سرخه با محوریت سند اعتلای بسیج و کارگروه‌های ۱۱گانه و محورهای دیگر در حوزه خواهران کوثر (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۲۷۷۷
|
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جلسه شورای فرهنگی روستای مومن آباد در سرخه با محوریت برنامه ریزی در خصوص اعیاد دهه ولایت، دعای عرفه، عید قربان و جشن عید غدیر در پایگاه مقاومت بسیج خواهران فاطمه بنت اسد (س) با حضور حجت الاسلام و المسلمین الهی پور امام جماعت این مسجد با حضور اعضای پایگاه بسیج خواهران برگزار شد.

همچنین جلسه ماهانه فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و هیئت اندیشه ورز حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه با حضور فرماندهان پایگاه ها در حوزه کوثر (س) تشکیل شد.

در این جلسه مسوول سرمايه انسانی حوزه درخصوص موضوعات جذب و سازماندهی و عرصه های نقش آفرین و مسوول بازرسی نیز بر تکمیل اعضای شورای پایگاه تاکید و احکام شورای جدید را به فرماندهان تحویل داد.

در ادامه مریم آزمون فرمانده حوزه به ماموریت های پایگاه بسیج براساس سند اعتلای بسیج و کارگروه‌های ۱۱گانه، احیای پايگاه و مسجد محوری و محله های اسلامی و مولفه های ۵۷ گانه ارزیابی پایگاه و سامانه رصد اشاره کرد.

اشاره به فعالیتهای تابستان و طرح نو+جوانه های صالحین و نظرات و پیشنهادات توسط فرماندهان از دیگر محورهای این جلسه بوده است.

در پایان نیز مسوول عقیدتی حوزه موارد مربوط به عقیدتی، تایید و نظارت و روابط عمومی پایگاه ها را عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار