خبرهای داغ:

فراخوان گردان و دسته رزمی پایگاه حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد

فراخوان گردان پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه همراه با دسته رزمی این پایگاه مقاومت در بوستان معلم با حضور بانوان بسیجی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۲۴۵۹
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت در جمع بسیجیان به اهمیت حجاب و عفاف و حضور بانوان محجبه در سطح شهر اشاره و هدف از برگزاری این برنامه در این بوستان را تحقق این مهم عنوان کرد.

در ادامه فاطمه جلال مسوول عملیات پایگاه هدف از برگزاری فراخوان های ماهیانه را حفظ هرچه بیشتر آمادگی و انسجام نیروها عنوان کرد.

او افزود: اصلی ترین هدف پایگاه، رشد و ارتقای نیروهای ولایی پایگاه جهت خدمت به انقلاب است. ما با حجاب و چادر خود در سطح شهر نشان می دهیم که زنان می توانند با حجاب کامل در تمامی عرصه ها فعالیت کنند و حضور موثری داشته باشند.

مسوول عملیات پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه خاطرنشان کرد: فراخوان امروز در سطح شهر به منظور دیده شدن بانوان چادری و محجبه است.

همچنین با توجه به فصل گرما و اهمیت گرمازدگی صدیقه امامی مسوول خانه هلال در زمینه پیشگیری و راه درمان گرما زدگی صحبت کرد.

او با اشاره به نشانه های گرمازدگی گفت: فرد اغلب خسته و گیج می شود و سردرد، گرفتگی عضلات، پوست خشک و داغ، نفس آهسته و در موارد پیشرفته عدم هوشیاری از نشانه های گرمازدگی است که در صورت عدم رسیدگی می تواند کشنده باشد.

مسوول خانه هلال با اشاره با راهکارهای درمان گرمازدگی بیان داشت: نخستین اقدام جهت درمان، کاهش دمای بدن فرد است. فرد را به مکان خنک برده، لباس های وی را خارج و ملحفه ای تمیز و مرطوب روی فرد بکشید و هرچند دقیقه یک بار ملحفه را خیس کرده و یا می توان پارچه خیس را به گردن، زیر بغل یا کشاله ران کشید تا به تدریج بدن فرد خنک شود.

امامی در ادامه به موضوع حمل مصدوم از محل حادثه اشاره کرد و گفت: حمل های مصدوم انواع مختلفی دارد و اینکه حمل مصدوم به حال مصدوم و محل حادثه ارتباط دارد.

او به شرایط حمل مصدوم اشاره و عوامل موثر در انتخاب نوع حمل، انواع حمل و درمان مصدوم بعد از حمل را عنوان کرد.

لازم به ذکر است در این برنامه کلاس امداد و نجات نیز برگزار و تذکرلسانی به بانوان بد حجاب در این بوستان داده و در پایان از خواهران بسیجی پذیرایی شد.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار