خبرهای داغ:
مسوول تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: امروز عرصه جهاد با زبان است و همان جهاد تبیین است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند و برای پیروزی در این عرصه به همان معنویت نیاز داریم.
کد خبر: ۹۵۲۳۲۲۳
|
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با رزمندگان و ایثارگزان عرصه جهاد و شهادت، در این هفته در آستانه دهه ولایت و امامت، این دیدارها با ابراهیم رهایی، محمد رهایی و محمدرضا رهایی در روستای عبدالله آباد در سرخه انجام شد.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود موسویان مسوول تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه اظهار کرد: خداوند در قرآن می فرماید: ما کسانی را که جهاد و مبارزه کردند، بر کسانی که در این عرصه وارد نشدند؛ برتری دادیم و برای آن ها اجر عظیمی قرار دادیم.

او افزود: شما رزمندگان از سوی خداوند متعال مفتخر به این اجر عظیم هستید. خداوند متعال بارها در قرآن بر این مهم تاکید کرده و آمده است کسانی که در عرصه جهاد حضور یافتند، با کسانی که بدون بهانه و عذر در میدان وارد نشدند، مساوی نیستند.

مسوول تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با اشاره به سخنان حضرت علی (ع) که فرمودند: یکی از درهای بهشت، درب جهاد است و این فقط برای اولیای خداوند باز می شود، اضافه کرد: این مهم نشان می دهد مرتبه جهاد بالا و بزرگ است.

او با بیان اینکه یک روز ایمان، معنویت و استقامت شما باعث شد در جنگ سخت پیروز شوید، گفت: امروز هم ما در جنگ نرم به این روحیه نیاز داریم. پیامبر اکرم (ص) فرمودند: مومن یا با زبان خود مجاهدت می کند و یا با شمشیر. امروز عرصه جهاد با زبان است و منظور همان جهاد تبیین است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند و برای پیروزی در این عرصه به همان معنویت نیاز داریم.

موسویان خاطرنشان کرد: این دیدارها با هدف پاسداشت روحیه جهادی شما انجام می گیرد. ما اگر امروز می خواهیم در جامعه همان پیروزی که در دوران دفاع مقدس بدست آورده ایم که ثمره هشت سال استقامت و مبارزه رزمندگان، جانبازان و شهدای ما بود، نیاز دارد که در جامعه این روحیه را تقویت کنیم و یکی از راهکارها همین سرکشی از رزمندگان، ایثارگران و خانواده های شهداست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار