خبرهای داغ:
جلسه حلقات شورای بسیج دارالقران روستا اروانه همراه با قرائت و تفسیر قرآن و هماهنگی برنامه های تابستانه نوجوانه ها برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۳۲۴۰
|
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جلسه حلقات شورای بسیج دارالقران پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستا اروانه در سرخه در منزل یکی از خواهران بسیجی برگزار شد.

در این جلسه محمد داودی مسوول دارالقران این پایگاه مقاومت بسیج ضمن قرائت آیه ۸۳ سوره بقره اظهار کرد: در این آیه به احترام فرزندان به والدین و کمک به خویشاوندان و یتیمان سفارش شده است. همچنین به نیکی سخن گفتن با مردم تاکید شده است.

او در ادامه با اشاره اهمیت و برکات ماه ذی‌الحجه و گرامیداشت دهه ولایت و امامت افزود: همه ما سعی کنیم حداقل یکی ازاعمال ماه ذی‌الحجه که شامل روزه داری و نماز شب و غیره است را در سال یک بار به جای آوریم و در روز عید غدیر سعی کنیم هدیه و عیدی به کودکان و اقوام را فراموش نکنیم.

مسوول دارالقران پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) اضافه کرد: حتماً در این روز بهترین غذا را درست کرده و به خانواده‌ها و در حد توان بین همسایه‌ها و نیازمندان محله توزیع شود.

لازم به ذکر است در ادامه برنامه ریزی های لازم جهت برپایی ویژه برنامه نوجوانه ها انجام و مقرر شد کلاس های خیاطی، نقاشی، زبان، خوشنویسی و نمد دوزی توسط خواهران بسیجی آموزش داده شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها