خبرهای داغ:
اردوی فرهنگی پلاک ۵۷ ویژه دختران دهه هشتادی سرخه با اجرای برنامه‌های متنوع در پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۱۰۱۷
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، اردوی فرهنگی پلاک ۵۷ با موضوع دختران دهه هشتادی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) با استقبال کم نظیر مادران و دختران سرخه ای و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، برگزار شد.

این اردوی یک روزه به میزبانی پارک موزه دفاع مقدس و ستاد برگزاری سالگرد شهید عباس دانشگر استان سمنان برگزار و در بخش‌های مختلفی از جمله تبیین نقش رزمندگان استان سمنان در دوران دفاع مقدس ادامه داشت.

همچنین دختران دهه هشتادی حلقه شهید حسین سنگسری این پایگاه مقاومت با حضور در امامزاده علی اشرف (ع) از سخنان حسین یکتا دبیر ستاد مرکزی راهیان نور بهره بردند.

فاطمه امامی  مسوول فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) در حاشیه این اردوی فرهنگی دختران دهه هشتادی، در گفتگو با خبرنگارما اظهار کرد: تبیین همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند، مهمترین رکنی است که امروز باید مد نظر قرار گیرد.

او با بیان اینکه هدف این برنامه تعمیق باورها و ارزش‌های فرهنگ ایثار و شهادت بود، افزود: از آنجا که دشمنان تلاش دارند تا روایت‌های نادرست خود را در بین جوانان ما نهادینه کند باید با جهاد تبیین به آتیه سازان ایران اسلامی، حقایق را بیان کنیم.

مسوول فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) خاطرنشان کرد: این اردو با هدف حضور دختران دهه هشتادی پایگاه در اردوی معنوی زیارت قبر جوان مومن انقلابی شهید عباس دانشگر بوده و تلاش کردیم دختران ما از این برنامه بهره کافی را ببرند.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار