خبرهای داغ:
سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخه از برگزاری ویژه برنامه اردوی «زیارت اولی ها» ویژه دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول به مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۰۶۸۶
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، ویژه برنامه اردوی «زیارت اولی ها» ویژه دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول در شهرستان سرخه برگزار شد.

علی اصغر حسنان سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخه در حاشیه این اردو در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اردوی زیارت اولی ها ویژه دانش آموزان دختر متوسطه اول که تاکنون توفیق زیارت حرم امام رضا (ع) را نداشته اند، برگزار شد.

او افزود: این اردو در سطح ملی انجام و براساس سهمیه استانی این اردو برگزار و براساس رایزنی های انجام شده توسط  اداره آموزش و پرورش شهرستان، ظرفیت 40 نفر از دانش آموزان شهرستان سرخه به عنوان سهمیه فوق العاده از سوی وزراتخانه اختصاص  و این دانش آموزان به مشهد مقدس اعزام شدند.

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخه با بیان اینکه دانش آموزان به مشهد مقدس اعزام شدند، گفت: این اردو به صورت کاملاً رایگان بوده و هزینه ای از دانش آموزان دریافت نشده و از بیست و ششم تا بیست و نهم خرداد ماه به مدت چهار روز از برنامه های فرهنگی، زیارتی و سیاحتی پیش بینی شده بهره خواهند برد.

حسنان بیان داشت: این برنامه با همکاری سازمان دانش آموزی استان سمنان و نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه و با یاری خیرین در جهت پرداخت هزینه ها برگزار شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار