خبرهای داغ:

جلسه ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر شهرستان سرخه برگزار شد

امام جمعه شهرستان سرخه گفت: آموزش و پرورش به عنوان خط مقدم در زمینه امر به معروف و نهی منکر است چرا که با نسل جوان و نوجوان بیشتر مواجه است.
کد خبر: ۹۵۲۱۲۵۳
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جلسه ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر شهرستان سرخه با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه، سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی در ستاد نماز جمعه سرخه برگزار شد.

حجت اله کرمانی فرماندار شهرستان سرخه در این جلسه اظهار کرد: تبلیغات محیطی در شهر باید با نگاه ویژه تر توسط شهرداری در زمینه عفاف و حجاب و کارهای فرهنگی دنبال و اجرا شود.

او افزود: باتوجه به ایام فرارسیدن ایام تابستان، برنامه های فرهنگی و اجتماعی و نشاط آور برای خانواده ها با محوریت فرهنگی و اجتماعی برنامه ریزی تا همه قشرها در این برنامه ها شرکت کنند.

فرماندار شهرستان سرخه ادامه داد: اوقات فراغت در ایام تابستان به صورت ویژه در شهرستان توسط دستگاه های متوالی دیده و برنامه ریزی شود تا جوانان و نوجوانان بهترین بهره را ببرند.

در ادامه این دیدار امام جمعه شهرستان تصریح کرد: آموزش و پرورش به عنوان خط مقدم در زمینه امر به معروف و نهی منکر است چرا که با نسل جوان و نوجوان بیشتر مواجه است و باید در این زمینه برنامه ریزی های لازم را داشته باشد.

او افزود: همه دستگاه های اجرایی شهرستان یک نماینده به عنوان امربه معروف و نهی ازمنکر  به این ستاد معرفی تا مصوباتی در این جلسه مرتبط به ادارات است توسط این نمایندگان اجرایی شود.

امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: اوقات فراغت نوجوانان وجوانان در ایام تابستان توسط دستگاه های اجرایی شهرستان باتوجه به علاقه مندی و رده سنی آنها برنامه ریزی و اجرا شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار